י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
צפו בתיעוד

בני ברק: המתנדבים תפסו 'על חם' את פורץ האופניים

תושב השטחים, השוהה בארץ באופן בלתי חוקי, הגיע היום יחד חבריו לעיר בני ברק במטרה לפרוץ ולגנוב אופניים חשמליים | באחד המקרים, הוא נתפס על חם ועוכב על ידי מתנדבי 'השומרים' | צוות בלשים של המשטרה עצר אותו לתחנת המשטרה להמשך חקירה

בני ברק: המתנדבים תפסו 'על חם' את פורץ האופניים
מתנדבי 'השומרים' עם הפורץ צילום: דוברות השומרים

מתנדבי ארגון 'השומרים' בבני ברק, תפסו היום (שלישי) בשעת מעשה שוהה בלתי חוקי, כשהוא פורץ לאופניים חשמליים ברחוב מרכזי. בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', נראה הפורץ משתמש בכלי פריצה שהביא עמו ומנסה לשבור את מנעול האופניים. מיד לאחר מכן הוא נלקח לתחנת המשטרה.

מארגון 'השומרים' נמסר, כי לפני שעה קלה התקבלה שיחה במוקד הארגון אודות שלושה חשודים שהגיעו עם רכב ומתצפתים באופן מחשיד ברחוב מרכזי בעיר. מתנדב הארגון שהיה בסמיכות למקום, זיהה את אחד מיושבי הרכב היוצא עם כלי פריצה ומתחיל לפרוץ לאופניים חשמליים יקרי ערך שהיו נעולים בקרבת מקום.

המתנדב, בסיוע אזרחים נוספים עיכבו מיד את החשוד בפריצה כאשר חבריו שתצפתו במקום נמלטו עם רכבם. בעל האופניים שהגיע למקום הודה בחום למתנדבים. החשוד כבן 25, שוהה בלתי חוקי, נעצר על ידי צוות בילוש של משטרת מרחב דן והובא להמשך חקירה בתחנת המשטרה.

כזכור, במהלך הלילה האחרון שוב נפרצו כמה חנויות ברחוב רבי עקיבא המרכזי, כאשר הפורצים משתמשים ככל הנראה בכלי פריצה מתקדמים. בין העסקים שנפרצו, 'קונדיטוריית כץ' המיתולוגית וחנות הסלולר 'היימיש פון'. זאת, לאחר גל פריצות נוסף שהתרחש בליל החג הראשון סוכות, אז נפרצו כמעט 20 חנויות ברחבי העיר.



צילום: דוברות השומרים

פריצה שוהה בלתי חוקי ארגון השומרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד