י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
זוהר מעורר סערה

איים על מנדלבליט וגרם לנתניהו להתנער

אחרי שאמש טולטלה המערכת המשפטית בעקבות ההקלטות שנחשפו, בהן מודה היועמ"ש מנדלבליט כי הוא מאויים בידי שי ניצן, אמר יו"ר הקואליציה כי ישנו עוד סיפור שלא פורסם, וקרא למנדלבליט להתפטר | רה"מ התנער מהדברים ומנדלבליט נאלץ להוציא הבהרה

איים על מנדלבליט וגרם לנתניהו להתנער
מיקי זוהר עם נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ברקע החשיפה המטלטלת ב'החדשות' בו נשמע בהקלטות היועץ המשפטי אביחי מנדלבליט כשהוא מודה כי פרקליט המדינה לשעבר שי ניצן "מחזיק אותו בגרונו", כצפוי הפרסום מעורר גם סערה פוליטית.

הבוקר (רביעי) קרא יו״ר הקואליציה חבר הכנסת מיקי זוהר בראיון לרדיו 103fm כי על היועץ המשפטי לממשלה להתפטר מתפקידו ולבטל את כתבי האישום נגד ראש הממשלה.

"אם מנדלבליט לא יתפטר מיד ויימחק את כתבי האישום נגד נתניהו", אמר זוהר, "אני מבטיח שיהיו עוד הקלטות שייחשפו. יש עוד סיפור פלילי נגד מנדלבליט שעוד לא פורסם", זוהר הדגיש, "אני לא מאיים. אבל זה מה שיקרה".

דבריו של זוהר עוררו בערה מהירה, אחרי שדבריו פורשו כ'סחיטה' כלפי היועץ המשפטי לממשלה, חבר הכנסת יאיר גולן אמר: "עכשיו זה ברור איך הארגון עובד- נתניהו אוסף את ההקלטות, עמית סגל מפרסם ומיקי זוהר מאיים. פשע מאורגן".

בעקבות דבריו והסערה שהוביל מיהר ראש הממשלה להתנער מדברי זוהר, מטעמו של ראש הממשלה אמרו, כי "הדברים של חבר הכנסת מיקי זוהר נאמרו ללא ידיעתו של ראש הממשלה והם אינם על דעתו. ראש הממשלה לא שוחח בנידון עם חבר הכנסת זוהר. ראש הממשלה מסתייג מהדברים שאינם מקובלים עליו".

זוהר מצידו התעלם מהמהומה וציטט את הפסוק: "צֶדֶק צֶדֶק תִּרְדֹּף לְמַעַן תִּחְיֶה וְיָרַשְׁתָּ אֶת הָאָרֶץ אֲשֶׁר ה' אֱ-לֹהֶיךָ נֹתֵן לָךְ".

בהמשך פרסם יו״ר הקואליציה ח״כ מיקי זוהר הבהרה: לא איימתי על מנדלבליט, לאור ההקלטות שנחשפות, ראוי שיתפטר.

בהודעה כתב זוהר: "הגיע הזמן שנפסיק לפחד לבקר את מערכת המשפט, לא צריך לחשוש מהם. הדברים שנחשפים בחודשים האחרונים מעידים על ריקבון מוחלט ותפירת תיקים. לא איימתי על מנדלבליט, אם יש לו כבוד עצמי, לאור הדברים שנחשפים, ראוי שיתפטר.״

בעקבות האירוע אמרו גורמים בכחול לבן: "מיקי זוהר צריך לסיים את תפקידו כיו"ר הקואליציה. הוא מערער מדי יום את יציבותה של הממשלה וכל יום שלו בתפקיד מדרדר אותנו לבחירות. לישראל מגיע יותר".

אביחי מנדלבליט שי ניצן מיקי זוהר ביבי נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד