י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
החתונה שמסעירה את המדינה

אח הכלה שתועד מדמם: "אחד מהשוטרים פשוט הביא לי בוקס"

התיעודים מהחתונה האלימה בגבעת זאב אמש גרמו לרבים לתהות מה בדיוק אירע שם • ממיטת חוליו בבית החולים מתאר אח הכלה שנפצע בפניו את השתלשלות העניינים • הבוקר הועבר האח מביה"ח לתחנת המשטרה, ומשם למעצר בית בן חמישה ימים • צפו

אח הכלה שתועד מדמם: "אחד מהשוטרים פשוט הביא לי בוקס"
שוטרים בכניסה לאירוע\\אח הכלה מדבר צילום: שימוש לפי חוק לזכויות יוצרים 27 א'

אח הכלה מהחתונה שהתקיימה אמש (רביעי) בגבעת זאב, שתועד כשהוא מובל באזיקים על ידי שוטרים ומדמם מפניו, מגיב לראשונה לאירוע שמסעיר את המדינה. "אחד מהשוטרים פשוט הביא לי בוקס וטען שאני עצור", הוא מתאר את שהתרחש. ממיטת בית החולים, כשהוא באזיקים תחת תנאי מעצר טוען האח כי השוטרים הם אלו שהפעילו אלימות.

"השוטרים נכנסו לבית ואמרו שרוצים לקחת את אמא שלי למעצר", הוא מספר, "בתור ילד שרואה את אמא שלו מובהלת ולא יודעת מה לעשות, בפאניקה, לא רוצה להרוס לבת שלה את החתונה באתי, נעמדתי מולה. לא רציתי שזה ייגמר ברע. אחרי זה השוטרים התחילו לדחוף ולהפעיל כח, הבנתי שאמא שלי כמעט נופלת אחורה ואז אחד מהשוטרים פשוט הביא לי בוקס וטען שאני עצור, והפיל אותי לרצפה והמשיך לתת לי מכות. זה נגמר ממש לא טוב".

האח, שהועבר הבוקר מבית החולים לתחנת המשטרה, היה אמור להגיע הבוקר לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בירושלים, אך לבסוף המשטרה החליטה לשחררו למעצר בית חמישה ימים. עו"ד בן גביר המייצג החשוד אמר: "המשטרה לא מתנהלת כמו שהיא התנהלה אפילו בחתונות של החמאס במזרח ירושלים, לא היה קורה כלום אם המשטרה הייתה ממתינה לסוף החקירה כדי לתת דוח או אפילו מזמינה לחקירה עם סיום החתונה, אך התנהגות המשטרה הייתה כפיל בחנות חרסינה. דמו של הציבור החרדי הפך להיות הפקר"

אחרי הביקורת הקשה כנגד התנהלות השוטרים בחתונה, במשטרה ניסו להסביר את ההתרחשויות. על פי המשטרה, השוטרת שתיעדה את המתרחש וביקשה לזהות את בעלת הבית, הותקפה על ידה, ולכן נאלצו השוטרים להודיע לה שהיא מעוכבת, וביקשו ממנה להתלוות אליהם מספר פעמים.

"בשלב זה", טוענים במשטרה, "שאר בני הבית החלו להתלהם ולהפריע לשוטרים, תוך שחלקם זורקים לעברם בקבוקי שמן מזכוכית שהתנפצו. השוטרים עצרו את אחד החשודים תוך שהוא מתנגד למעצר ותוקף אותם, ובתוך כך החליק על השמן, ושניהם נחבלו משברי הזכוכית".

אלימות משטרת ישראל גבעת זאב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד