י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בחסות המשפיע ממיר

בהשתתפות 800 איש: בר מצווה משולשת במלון הקורונה • צפו

באירוע מרגש שהתקיים אמש במלון הקורונה גרנד-קורט בירושלים, נחגגה שמחת בר המצווה לשלושה נערים השוהים במלון לאחר שחלו בנגיף | האירוע יצא אל הפועל בחסותו של המשפיע הגר"א בירנצוייג מישיבת מיר, שלקח על עצמו לשמח את נערי הבר מצווה

בהשתתפות 800 איש: בר מצווה משולשת במלון הקורונה • צפו
הבר מצווה המשולשת צילום: באדיבות המצלם

בחצר מלונית הקורונה גרנד-קורט ירושלים, זאת שלא מפסיקה לייצר כותרות, התקיים אמש (רביעי) אירוע מרגש שלא ניתן לתאר במילים - בר מצווה משותפת לשלושה נערי חמד ממשפחות שונות השוהות יחדיו במלון. באירוע השתתפו כל אורחי המלון המחלימים מקורונה, כאמור, קרוב ל1,000 איש במספר.

האירוע התקיים כמובן בתנאים השמורים רק לטריטוריה הזו - ללא שום הגבלות וריחוק חברתי ובהשתתפות כל אורחי המלון הענק. הכל החל שלשום, יום שלישי, כאשר משפחת  בן חמו מאשדוד פנתה למנחם הוכמן מ"ועד מבקשי השם", בראשותו של המשפיע ממיר הגר"א בירנצוייג שליט"א בנוגע לשכנתה לבניין המתארחת כעת במלונית הקורונה גרנד-קורט בירושלים.

המדובר, במשפחה שמסיבה כל שהיא אביה נותר בגפו בבית ואחד מבני המשפחה שנמצא במלון נכנס בימים אלו לעול תורה ומצוות. בשיחה עם הוכמן, הם ביקשו כי הנער החתן יקיים שיחת טלפון עם הרב בירנצוייג וישמע ממנו דברי חיזוק שיעודדו את רוחו.

משהגיע הדבר לאזניו של הרב בירנצוייג הוא ביקש במיידי מאחד ממקורביו לעשות מאמץ להירתם ו"להרים" שמחת בר מצווה "רגילה" עבור הנער ומשפחתו בתוככי מרחב המלון כאשר התוכנית היא כי המשפיע ישתתף גם הוא במעמד בדרך כזו או אחרת ויחזק את אותם נערים. הגר"א בירנצוייג, אשר ידוע בפעילותו למען בחורי הישיבות, החליט לקחת על עצמו את קיום האירוע המרגש. לדברי מקורבו, "התאים מאוד שאירוע כזה יהווה עוד חלק בלתי נפרד מפעילות 'ועד מבקשי השם' שבנשיאותו הכולל עשרות שיעורים שבועיים לנוער ובני ישיבות שם משלהב כל מבקש השם באשר הוא לקב"ה".

יחיאל ארנפרוינד, תושב אלעד השוהה אף הוא במלון העביר את הדברים למפקד פיקוד העורף במלונית, שבשמחה אפשר את קיום האירוע. לשמע ההתארגנות החריגה, פנו שתי משפחות נוספות שאמנם תאריך בר המצווה לבנם כבר חלף אך למותר לציין איזו 'בר מצוה' הם קיבלו וביקשו לשמחם ולצרף גם אותם למעמד המרגש.

בנוסף, אחד משוהי המלון, רפאל ברוך אלקיים רתם את ראשי ארגון 'רפואה ושמחה' ואיש החסד מאיר קווין שסייעו במשלוח גדול של כיבוד שהוגש באירוע. כמו כן ועד מבקשי השם שאירגן את המעמד המרגש לא הסתפק בכך, ושלח לכל החתנים סידור יוקרתי מעור כל אחד עם שמו מוטבע בזהב על הכריכה.

בהשגחה של ממש שהה במלון באותה עת הקלידן לייזי מן, אשר בסיועה של עירית פתח תקווה ששלחה מערכת הגברה עוצמתית למקום 'הרים' את האירוע מבחינה מוזיקאלית. בתחילת המעמד השמיע בשידור ישיר הרב בירנצוייג דברים מרגשים ומחזקים, כאשר מאות המשתתפים לא מסתירים את התרגשותם הרבה מהדברים שעודדו את רוחם בימים טרופים אלו בתוך המחלה הקשה.

חלק נוסף ומעניין באירוע, הוא השתתפותם של כמה אישים מוכרים כדוגמת הגאון הרב שילוני שליט"א מראשי ישיבת 'קול יעקב' והמחנך מנחם ולדר אשר נשאו גם הם דברים באירוע המרגש לכבוד החתנים היקרים. נעל את המעמד המשגיח הגה"צ הרב פרידמן שליט"א גם הוא בין מחלימי הקורונה השוהים במלונית, שחברו להם יחד לריקודי שמחה סוערים אל תוך הלילה לכבודם של חתני החמד שבוודאי זכו לאירוע שכמותו לא היו מקבלים חתני בר מצווה אחרים גם בתקופות רגילות.

בר מצווה קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד