י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
ראשי ישיבות וסיעור מוחות

תיעוד מסכם: אלפי חרדים נהנו בחול המועד במלוניות הקורונה

אלפי חרדים השוהים במלוניות הקורונה ברחבי הארץ נהנו בחול המועד מתוכניות מרתקות שנערכו בשידור חי. צפו בסיקור מסכם מהמלוניות 

תיעוד מסכם: אלפי חרדים נהנו בחול המועד במלוניות הקורונה
הפעילות במלוניות בחול המועד צילום: באדיבות המצלם

בחול המועד השנה נהנו אלפים מחולי הקורונה השוהים במלוניות בשידורים חיים של תוכניות מרתקות לילדים ולכל המשפחה. פרויקט מיוחד בחסות וביוזמה משותפת של אליהו ארנד יועץ שר הביטחון ואלחנן גרוסבוים חבר מועצת העיר ירושלים ומחזיק תיק רווחה וקידום נוער חרדי, ו'מרכז' הבמה'. על ההפקה והשידור חזקי רייך וצוות מלחמת מוחות. 

בכל בוקר התאספו החולים באולם המלונית וצפו בשיעור יומי שאורגן ע"י 'קול מבי מדרשא' בענייני המועד, ששודר על המסך המרכזי. השיעורים צולמו והופקו במיוחד עבור פעילויות חול המועד במלוניות, וכללו בהן את שיעורם של הרבנים: הגאון רבי יגאל רוז ראש ישיבת אור ישראל, הגאון רבי אשר וייס גאב"ד דרכי תורה, הגאון רבי חיים פרץ ברמן ראש ישיבת פוניבז', הגאון רבי דניאל וולפסון ראש ישיבת נתיבות חכמה, הגאון רבי איתמר גרבוז  ראש ישיבת אורחות תורה. בליל הושענא רבה, ליל החיתום, דרש הגאון רבי דוד כהן חבר מועצת גדולי התורה וראש ישיבת חברון - כנסת ישראל בשיחה מיוחדת על מהות היום.

הגר"ד כהן בליל הושענא רבה במלון דן ירושלים 

בשעות הצהריים הופעלו תוכניות חינוכיות ומרתקות עבור הילדים, בארגון 'מרכז הבמה': 'דער טאטע' מצגת תיעודית ומרגשת על רבי מיכל יהודה לפקוביץ זצוק"ל. הצייר מוטי הלר בתוכנית הקומיקס 'הצליל שהציל', המופע המלא של חבורת תרי"ג, הצגת היהלום שבבוץ, והתעלומה המסתורית. הילדים, וגם חלק מהמבוגרים, ישבו מרותקים לתכנים המושקעים והאולמות היו מלאים.

במלון לאונרדו באר שבע בתוכנית 'הצליל שהציל' עם המאייר מוטי הלר


בכל יום, לקראת הערב, התאספו כל המלונות למשחק טריוויה משותף בהנחייתו של חזקי רייך. המשתתפים התחלקו לקבוצות לפי מלוניות, צפו בשידור החי ששודר מאולפן מלחמת מוחות בבית שמש, הצביעו בעזרת מכשירי הסלולרי האישיים והתחרו על שאלות בנושא סוכות, עולם הישיבות, ארץ ישראל ונושאים נוספים. במהלך המשחקים נערכו סקרים, ע"מ לבדוק את שביעות רצונם של החולים במלונית בו הם שוהים. יש תוצאות מעניינות שרוצים להציג? המנצח בכל יום קיבל פרס במתנה, את אלבומו החדש של הרב שמואל גרינמן, אמן הרגש.

משחקים טריוויה עם חזקי רייך ממלחמת מוחות

החולים במלוניות מתפעלים ומעריכים את המאמץ וההשקעה "תודה רבה על ההשקעה המרובה וההשתדלות להנעים לנו את הזמן במלונית" כתבה אחת הנמצאות במלון קראון פלאזה "האוירה מאד יפה, בזכותכם".

"ברגע שהתחילה התוכנית התמלא האולם בקריאות שמחה והתלהבות! ככל שהמשחק התקדם נכנסו עוד ועוד אבות, אמהות וילדים" מספרת אחת השוהות במלון כינר, "האווירה היתה נפלאה וראו על פניהם של כל אחד ואחד את העונג וה"ושמחת בחגך" שכל כך חסר בימים אלו".

קורונה מלונית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד