י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
תיעוד ממצלמות האבטחה

גל הפריצות בבני ברק: חנות נוספת נפרצה במהלך השבת

בעלי העסקים בעיר בני ברק סובלים בתקופה האחרונה מגל פריצות שהולך ומחריף בימים אלו | הפורץ, כך נראה, פועל בשיטה קבועה בכדי לבצע את הפריצות לחנויות ובתי העסק בעיר | במהלך השבת שוב נפרצה חנות ברחוב אהרונוביץ' בעיר, המשטרה פתחה בחקירה

גל הפריצות בבני ברק: חנות נוספת נפרצה במהלך השבת
הפורץ בתוך החנות צילום: מצלמות אבטחה

אחרי שבשבוע שעבר דווח על מספר חנויות שנפרצו באישון ליל בבני ברק - השבת, שוב התרחשה פריצה לחנות כלי בית ברחוב אהרונוביץ'' בעיר. הפורץ, פעל באותה שיטה בה נפרצו כלל החנויות החודש האחרון בעיר. כפי שהוא מתועד במצלמות האבטחה, החשוד מגיע רכוב על אופניים חשמליים, פורץ את הדלת באמצעות מברג או כלי עבודה אחר, נכנס פנימה וגונב את תכולת הקופה.

בעלי העסקים בעיר זועמים על המצב ודורשים פתרונות, שלא נראים באופק. גל הפריצות מגיע בצל משבר הקורונה שגם כך מביא איתו הפסדים כלכליים כבדים. בעלי העסקים בעיר בני ברק סובלים מזה תקופה מפריצות חוזרות ונשנות לחנויות, בעיקר בשעות הלילה בעת שתושבי העיר נמים את שנתם. רק לפני כשלושה שבועות, בליל החג הראשון של סוכות, נפרצו בלילה אחד, עשרות חנויות ברחובות מרכזיים בעיר. בחלק מהן נגרמו נזקים כבדים ונגנבו אלפי שקלים.

בחודש האחרון עלתה התופעה שלב, כשהפורצים מבצעים את הפריצות ב"צורה סיטונאית", כפי שמגדיר זאת אחד מבעלי העסקים בעיר שהחנות שבבעלותו נפרצה. השיטה בכל הפריצות - זהה. הפורץ מגיע רכוב על אופניים כשמסכה על פניו, פורץ את המנעול באמצעות כלי ומנסה לגנוב את תכולת הקופה או את הקופה בשלמותה.

השבוע, בלילה שבין שני לשלישי, שוב נפרצו כמה חנויות ברחוב רבי עקיבא המרכזי, כאשר הפורצים משתמשים ככל הנראה בכלי פריצה מתקדמים. בין העסקים שנפרצו, 'קונדיטוריית כץ' המיתולוגית וחנות הסלולר 'היימיש פון'.

בעלי העסקים זועמים על המצב ודורשים פתרונות מגורמי האכיפה. "זה מרגיש כאילו אנחנו גרים בעיר פשע", אומר בכעס אחד מבעלי העסקים בשיחה עם 'בחדרי חרדים', "לילה אחרי לילה נפרצות חנויות, נגרמים נזקים כבדים ואף אחד לא חושב לעשות מעשה. למרות פניותינו למשטרה ולגורמי האכיפה העירוניים, הפריצות נמשכות".

כאמור, בליל החג הראשון של סוכות, נפרצו כמעט עשרים חנויות ברחבי העיר ונגנבו אלפי שקלים. גם אז תועד הפורץ מגיע בשעת לילה מאוחרת, נכנס לחנויות ופורץ את הקופה. כעת, בעלי העסקים מקווים כי המשטרה תפעל בהקדם לאתר את הפורצים ותשיב את השקט לעיר.

פריצה פריצה לחנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד