ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
אימה בעיר החרדית

בהלה בעיר החרדית: גבר זר נתפס מתחת למיטת הילדים

בית משפט השלום בירושלים האריך ביומיים את מעצרו של חשוד, גבר כבן 25, שנתפס בדירת מגורים בביתר עילית לאחר שפרץ למקום, נכנס מתחת למיטה בחדר הילדים ותקף אותם

בהלה בעיר החרדית: גבר זר נתפס מתחת למיטת הילדים
ילדה. אילוסטרציה צילום: unsplash

המשטרה עצרה היום (ראשון) בשעות הבוקר, בחשד שפרץ לדירת מגורים בביתר עילית, ובזמן שההורים לא שהו בבית, תקף את הילדים שנמו את שנתם וביצע מעשים חמורים.

הדיווח על המקרה החריג התקבל במשטרה לפנות בוקר, מזוג הורים המתגוררים בעיר ביתר עילית, שלטענתם כאשר חזרו מפעילות ספורטיבית הבחינו כי דלת ביתם פתוחה, וכי הם חוששים כי אדם זר נכנס לביתם.

עם קבלת הדיווח, הוזעקו למקום כוחות משטרה והחלו בסריקות שבמהלכם, איתרו את החשוד במעשים החמורים, גבר כבן 25, שהסתתר בחדר הילדים מתחת למיטתם בעת שישנו, ותקף אותם.

השוטרים השתלטו על החשוד והוא נעצר לחקירה בחשד להתפרצות וביצוע מעשים חמורים. היום, מעצרו של החשוד הוארך בבית משפט השלום בירושלים עד ליום שלישי, אז תתקבל החלטה האם לבקש שוב להאריך את מעצרו.

בעקבות המקרה, מתבקשים ההורים לפקוח עין ולהגביר את ההיערנות, בדגש על תקופה זו, בצל הסגר, בה הילדים שוהים שעות רבות בבית, לעיתים ללא השגחה מספקת. ההמלצה בכל מקרה דומה, היא כמובן לפנות באופן מיידי למשטרה או לגורמי האכיפה.

ביתר עילית תקיפת ילדים מעשים חמורים הארכת מעצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד