י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
פיקוד העורף יסייע

גנץ לראשי הרשויות החרדיות: לא ניתן להרשות שיהיו בישראל שתי מדינות

שר הביטחון בני גנץ לראשי הרשויות הנמצאות בכתר: מערכת הביטחון תסייע לכל משפחה- נגביר את הסיוע ונוריד את התחלואה; מצפה מכם כמנהיגים לעשות הכול בקרב הציבור שלכם בכדי שיישמרו ההנחיות

גנץ לראשי הרשויות החרדיות: לא ניתן להרשות שיהיו בישראל שתי מדינות
בני גנץ בלשכתו צילום: באדיבות המצלם

שר הביטחון בני גנץ, קיים היום (ראשון), ישיבה בהשתתפות ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין, ראש עיריית אלעד, ישראל פרוש, ראש עיריית מודיעין עילית יעקב גוטרמן, ונציגי הרשויות רכסים וירושלים, בכדי לבחון את הסיוע הניתן על ידי המדינה ומערכת הביטחון לערים.

גנץ אמר למשתתפים, כי מערכת הביטחון כולה- משרד הביטחון, צה"ל ופיקוד העורף, יגבירו את המאמצים וירחיבו את התוכניות בערים בכדי לשמור על המבודדים בבתים.

לצד זאת אמר גנץ, כי לא ניתן להרשות שיהיו בישראל שתי מדינות- זה מסוכן רפואית ומסוכן חברתית. חובה עליהם כמנהיגי ציבור, לפעול בכדי שההנחיות ישמרו, שהתחלואה תרד ושנוכל לפתוח את כלל הערים.

גנץ שמע מראשי הרשויות אודות הצרכים בשטח והנחה את משרד הביטחון לפעול להמשך תוכנית אנשי חיל בכל משפחה שיש בה חולה מאומת, ואת רשות החירום הלאומית לתגבר את המוקדים הפועלים מול האוכלוסייה בערים אלו. גנץ ביקש מגורמי הביטחון גם לבחון גם את האופן בו ניתן לסייע לנוער בסיכון בערים החרדיות, תוך שמירה על ההנחיות."

יעקב גוטרמן בני גנץ אברהם רובינשטיין ישראל פרוש קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד