י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
סערת התקציב

בני גנץ: "לא מוכן להיות בן ערובה; אם נתניהו לא יתעשת - חלאס, נגמר"

סערת התקציב ממשיכה ומתעצמת, ראשי כחול לבן במתקפה משולבת וישירה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. בני גנץ בפתח ישיבת הסיעה: "סדר העדיפויות צריך להיות לא זה של בנימין נתניהו אלא זה של מדינת ישראל" | גבי אשכנזי בטוויטר "זוהי שעת חירום והציבור נקעה נפשו. כך לא מתנהלת שותפות"

בני גנץ: "לא מוכן להיות בן ערובה; אם נתניהו לא יתעשת - חלאס, נגמר"
בני גנץ/גבי אשכנזי/בנימין נתניהו צילום: מרים אלסטר/יונתן זינדל, פלאש 90

בפתח ישיבת סיעת כחול לבן תקף היום (שני) שר הביטחון וראש הממשלה החליפי את התנהלות הממשלה בה הוא חבר, והעומד בראשה ראש הממשלה בנימין נתניהו. "אני לא מוכן שהממשלה לא תעבוד תהיה כזו שמשתפת ואני לא מוכן להיות בן ערובה במצב פוליטי של אף אחד" תקף גנץ.

עוד הוסיף גנץ "סדר העדיפויות שלי הוא סדר העדיפויות של מדינת ישראל ולא של עצמי. גם בצד השני סדר העדיפויות צריך להיות לא זה של בנימין נתניהו אלא זה של מדינת ישראל. נפגשתי היום עם נגיד בנק ישראל ונפגשתי עם עשרות מומחים וכולם מדברים על צורך בתקציב לשנת 2021. אין אחד שמדבר על תקציב לשבוע אחד של 2020. התקציב הוא מבחן הרצינות והוא לא יקבע ב 23 בדצמבר אלא בדרך אליו".

"אנחנו נהיה נכונים לשיתוף פעולה נוכח קיומה של ממשלה מתפקדת ותקציב שיוצא לדרך, אם לא נראה את זה קורה נבחר דרך אחרת ללכת בה, בין אם בפיזור הכנסת או בדרך א חרת שנמצא לנכון. ככה זה לא יוכל להמשיך. "אם נתניהו לא יתעשת - חלאס! נגמר. אין טעם" תקף ראש הממשלה החליפי.

גם שותפו של גנץ שר החוץ גבי אשכנזי תקף מוקדם יותר היום וכתב בחשבון הטוויטר שלו, "יש לנתניהו עוד זמן לשנות ולעבוד איתנו כשותפים. הממשלה צריכה לעסוק בשיקום והצמחת המשק. במתן פתרונות לכלל הציבור, למובטלים ולעסקים. ולא לעסוק בשיקולים אישיים ופוליטיים. זוהי שעת חירום והציבור נקעה נפשו. כך לא מתנהלת שותפות".

גבי אשכנזי מפלגת כחול לבן קואליציה במשבר בנימין נתניהו בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד