י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

סיפורה של תמונת הצעירים העטופים בדגלים

המועצה העסקית של איחוד האמירויות הערביות ועיריית ירושלים פרסמו תמונה בה נראים שלושה צעירים עטופים בדגלי ישראל, בחריין והאמירויות מתוך מטרה לקרוא לעוד גופים להצטרף למיזם השלום

סיפורה של תמונת הצעירים העטופים בדגלים
עטופים בדגלים צילום: Israel Hadari Photos

המועצה העסקית של איחוד האמירויות הערביות ביזומה משותפת עם עיריית ירושלים מפרסמת תמונה של שלשה צעירים עטופים בדגלי ישראל, איחוד האמירויות, ובחריין המשקיפים על העיר העתיקה בירושלים.

בעקבות ההסכם בין ישראל לאיחוד האמירויות, ובעקבות המשלחת הישראלית שנסעה אתמול לבחריין, העיר ירושלים והמועצה העסקית של איחוד האמירויות הערביות הביאו שלושה ילדים לעמוד על גג מלון המלך דוד המלכותי, המשקיף על העיר העתיקה של ירושלים עונדים על גבם את דגלי ישראל, איחוד האמירויות הערביות ובחריין כדי להמחיש את חשיבותו של הרגע ההיסטורי הזה.

"הסכמי אברהם הושגו לא רק עבורנו אלא יותר מכך עבור ילדינו, מדובר ביצירת מזרח תיכון חדש לעתידם, עתיד בו יוכלו לשגשג, והרגשנו שחשוב שייכללו ברגע ההיסטורי הזה", כך אמרה פלר חסן נחום, המשנה לראש העיר ירושלים ומייסדת את השותפות של מועצת העסקים של איחוד האמירויות הערביות עם ישראל. "ירושלים חשובה הן לאיסלאם והן ליהדות, ועם התמונה הזו אנו מזמינים את ידידינו מאיחוד האמירויות הערביות ובחריין לבוא לבקר את עירנו האהובה".

איחוד האמירויות דגלי ישראל הסכם שלום בחריין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד