ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
שנתיים אחרי

המשטרה מסרבת לחשוף פרטים על רצח הזוג כדורי

שנתיים אחרי האירוע המזעזע, המשטרה מסרבת לחשוף פרטים שנמצאים בידיה על רצח בני הזוג כדורי בשכונת ארמון הנציב בירושלים • לבקשת המשטרה, בית משפט השלום בירושלים האריך היום את צו איסור הפרסום על פרטי החקירה בשלושה חודשים נוספים

המשטרה מסרבת לחשוף פרטים על רצח הזוג כדורי
הלווית הרב יהודה כדורי ז"ל ואשתו תמר ע"ה צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

בית משפט השלום בירושלים, האריך היום (שלישי) בפעם נוספת את צו איסור הפרסום בנוגע לתיק הרצח המזעזע של בני הזוג כדורי לפני כשנתיים בשכונת ארמון הנציב בבירה. בית המשפט קיבל את בקשת המשטרה, ואסר לפרסם כל פרט שקשר לזירת רצח הזוג, פרטים מוכמנים הקשורים למעשה וזירת הרצח.

כזכור, בני הזוג תמר ויהודה כדורי, בשנות ה-70 לחייהם, נמצאו בשעות אחר הצהרים של יום ראשון ז' בשבט תשע"ט, כשהם דקורים וללא רוח חיים, בביתם ברחוב מרדכי אלקחי בשכונת ארמון הנציב בירושלים. צוותי מד"א קבעו את מותם של בני הזוג ונפתחה חקירת משטרה אינטנסיבית.

תחילה חשדה המשטרה כי פועל ערבי תושב מזרח ירושלים שעבד בניקיון באזור ביתם של בני הזוג במשך כ-20 שנה והוא נעצר כחשוד ראשון במעשה. המשטרה האריכה את מעצרו חמש פעמים - אולם בסופו של דבר הוברר כי אינו מעורב ברצח והוא שוחרר.

זירת רצח בני הזוג כדורי\\צילום: פלאש 90

בסוף שנת 2019, נעצרו ונחקרו שלושה בני אדם, אחד מהם הוא עבריין מורשע בחשד למעורבות במעשה. כמו כן, תושב העיר שכבר העיד בעבר בפרשה הובא לחקירה, אך הוא לא היה חשוד בביצוע הרצח.

כפי שפורסם, במהלך החקירה נעצרו כמה בני משפחה קרובים של הקורבנות, אך לאחר מספר ימים הם שוחררו.

קרוב המשפחה שנחקר ושוחרר, אמר בשיעור תורה שמסר לאחר השחרור, "אני מודה לכל החברים היקרים שממש התקיים בנו 'עמו אנוכי בצרה'. אומנם היינו במקומות ש'בגיא צלמוות – לא אירא רע כי אתה עמדי', אבל זכינו לחיזוק הגדול מעם ישראל, חיבוק הנפלא הזה, מי כעמך ישראל".

רק לפני כשלושה חודשים פנתה. משטרת ישראל לציבור הרחב וביקשה את עזרתו באיתור זהותו של אדם שהיה בסמוך לזירת הרצח מהמשטרה נמסר אז, כי במשטרת ישראל מתנהלת חקירה בגין רצח בשכונת ארמון הנציב בירושלים, וכחלק מפעולות חקירה נרחבות שבוצעו עד כה ע"י המשטרה, הצליחו החוקרים לאתר סרטון שצולם בסמוך לזמן הרצח ובו נראה אדם שהיה ברחוב סמוך לזירה.

יהודה ותמר כדורי ז"ל רצח חקירה משטרת ישראל איסור פירסום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד