ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
במהלך שבת חתן

תלמיד ישיבה שמעד ונפצע יפוצה במאות אלפי שקלים

אחרי שהחליק במהלך שבת חתן בבית מלון בירושלים, כתוצאה ממים חמים שנזלו ממיחם חשמלי, תלמיד ישיבה תושב בני ברק יפוצה במאות אלפי שקלים | עורך דין דניאל שריד: "בית המשפט קיבל את טענותינו לגביי אחריות המלון"

תלמיד ישיבה שמעד ונפצע יפוצה במאות אלפי שקלים
כוחות הצלה, אילוסטרציה צילום: דן בונבידה

תלמיד ישיבה כבן 23, תושב בני ברק, שמעד בבית מלון בו שהה בשבת חתן ושבר את רגלו, יפוצה במאות אלפי שקלים לאחר שהגיע לפשרה בבית המשפט. הכל החל כאשר משפחתו של הצעיר הגיעה למלון ירושלמי ידוע לשם שמחת שבת החתן המשפחתית. הצעיר, אח הכלה, סיים את תפילת שחרית של שבת וכאשר הגיע לחדר האוכל שבמלון, מעד ושבר את קרסול רגל ימין.

הפגיעה הייתה חזקה וכואבת שחרף השבת הוזעק למקום צוות מד"א והוא הובהל בדחיפות לבית החולים שערי צדק בבירה. בבית החולים אובחן כי הוא סובל ממספר שברים בקרסול והוחלט כי עליו לעבור ניתוח. הצעיר נותח ולאחר מכן טופל במסגרת שיקומית.

בני המשפחה המודאגים נאלצו להתפלל לשלומו תוך שהם מנסים לשמח את החתן והכלה למרות התאונה שפגעה בשמחה עצמה. לאחר בירור, עלה כי הצעיר החליק על שלולית מים חמים שנזלו כתוצאה מחור במיחם. בהתאם לרשלנות המלון ולנזקיו, פנה הצעיר לעו"ד דניאל שריד העוסק בתאונת ונזיקין והוחלט להגיש תביעה כנגד חברת הביטוח של המלון.


עורך דין דניאל שריד

לאחר ניהול התיק, קבע בית המשפט כי לצורכי פשרה תשלם חברת הביטוח של המלון פיצוי בסך של 200,000 ש"ח.

עו"ד דניאל שריד בא כוחו של  הצעיר אמר: "הוא נפגע כתוצאה מרשלנות המלון. על המלון היה לבדוק את חדר האוכל, תקינותו ותקינות כליו. המלון הציב מיחם בלתי תקין שהוביל לנזילת מים ומשם הדרך להחלקה הייתה קצרה. לדבריו, "בית המשפט קיבל את טענותינו לגביי אחריות המלון וקבע שבית המלון היה צריך לצפות שמיחם מים תקול עלול לגרום לנזק כזה או אחר. בסופו של יום, מרשי קיבל פיצוי ראוי בסך של 200,000 ש"ח בגין נזקיו המורכבים."

שבת חתן תביעת נזיקין פיצויים דניאל שריד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד