י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
7 שנים לפטירתו

במשרדים החדשים; חברי סיעת ש"ס ציינו את הילולת מרן והדליקו נרות

"מרן חסר לנו כל יום וכל שעה. אנחנו חייבים להנחיל את זכרו לדורות הבאים" כך אמר יושב ראש תנועת ש"ס שר הפנים אריה דרעי. הטקס המיוחד לציון יום השנה ה 7 לפטירתו של מרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל התקיים בשילוב מעמד 'חנוכת הבית' למשרדים החדשים של התנועה

במשרדים החדשים; חברי סיעת ש"ס ציינו את הילולת מרן והדליקו נרות
הילולת מרן צילום: יעקב כהן

חברי סיעת ש"ס התכנסו היום (שלישי) לישיבה מיוחדת לזכרו הטהור של מרן מאור ישראל, שר התורה, פוסק הדור, רבינו עובדיה יוסף זיע"א במלאות שבע שנים להסתלקותו לגנזי מרומים.

הישיבה התקיימה בהשתתפות יו"ר התנועה אריה דרעי, המנכ"ל וחברי הסיעה, ברחבת משרדי הנהלת תנועת ש"ס החדשים, תוך שמירה על תקנות משרד הבריאות.

שר הפנים אריה דרעי, פתח את הישיבה לזכרו של מרן וסיפר על הגעגועים הגדולים שלו למרן. "45 שנים הייתי עם הרב, מגיל 15 ועד יומו האחרון. אם אתחיל לספר את הזיכרונות שלי עם מרן, נשב כאן ימים ולילות. אנחנו חייבים להנחיל את זכרו לדורות הבאים. מרן הרב עובדיה חסר לי באופן אישי וחסר לנו כל יום וכל שעה".

עוד הוסיף דרעי "זכינו ולפני הסתלקותו מרן השאיר לנו כמו צוואה כתובה את הנהגתו של מורינו ראש הישיבה מרן חכם שלום הכהן שליט"א שעליו אמר מרן זצוק"ל פה קדוש, הקב"ה יאריך ימים על ממלכתו".

בהתייחסות להילולא בצל המלחמה בנגיף הקורונה אמר דרעי ״השנה אנו נאלצים לציין בפורום מצומצם את יום השנה להסתלקותו. מדי שנה אני מציינים בכנסים גדולים ואילו השנה בשל נגיף הקורונה אנו מקיימים אזכרה בפורום מצומצם. מחר נקיים טקס אזכרה בכנסת, נעלה את זכרו ונדליק נר לעילוי נשמתו״.

בהמשך השרים, חברי הכנסת, מנכ״ל ״אל המעיין״ ומנכ"ל ש"ס, סיפרו עובדות וזיכרונות שזכו לראות אצל מרן הרב עובדיה יוסף זיע"א.

בסיומה של הישיבה חנך השר דרעי את משרדי ש"ס החדשים בהר חוצבים בירושלים, בטקס קביעת מזוזה עם הדלקת נרות לזכרו הטהור של מרן הרב עובדיה יוסף בן גורג'יה, זיע"א.

הגר"ע יוסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד