י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"צריך להגיע להסכם"

בנט לצד החרדים: "לא ללמוד תורה זה כמו לא לנשום"

בנט מתייצב לצד החרדים: על רקע ההסתה כנגד הציבור החרדי יצא ח"כ נפתלי בנט להגנתם ואמר כי כל הסיפור היה יכול להתנהל אחרת • "להגיד לחרדים לא ללמוד תורה זה כמו להגיד להם לא לנשום"

בנט לצד החרדים: "לא ללמוד תורה זה כמו לא לנשום"
בנט עם חרדים באלעד צילום: פלאש 90

סערת ההסתה נגד הציבור החרדי: יו"ר ימינה ח"כ נפתלי בנט התייחס היום (שלישי) לסערת ההסתה נגד הציבור החרדי הפועל על דעת רבותיו ופותח את מוסדות החינוך ואמר כי לומר לחרדים שלא ללמוד תורה זה כמו לומר להם לא לנשום.

החל מיום ראשון האחרון, עת התקבלה החלטת הגר"ח קנייבסקי לפתוח את מוסדות הלימוד, גברה ההסתה נגד הציבור החרדי. בראיון שהעניק יו"ר ימינה ושר הביטחון לשעבר ח"כ נפתלי בנט ליעקב ברדוגו ואמיר בר שלום ברדיו 'גלי צה"ל' הוא יצא להגנת הציבור החרדי, וציין כי כל הסיפור היה יכול להתנהל אחרת. לדבריו, "כל הסיפור של החרדים היה יכול להתנהל אחרת. זה לא היה צריך להגיע למקום הזה, לא מבחינת תחלואה ולא מבחינת שנאה. אי אפשר להגיד לחרדים לא ללמוד תורה, זה כמו להגיד לבן אדם לא לנשום חמצן, צריך להגיע עמם להסכם".

בנט התייחס גם לירידה בתחלואה ואמר כי, "סגר הוא נשק של עצלנים". לדבריו, "ברור שזה יצליח אם נכלא את כולם, אבל הנזק של זה עצום".

בנט דוגל בשיטת הפינצטה על מנת למנוע את הסגר הבא. בקריאה לממשלה הוא ציין כי "שיטת הפינצטה היא מורכבת יותר והיא דורשת מאמץ לאומי מתמשך, הטמעת טכנולוגיות חדשות בכל יום, מעקב קפדני אחר ביצוע, הכשרת עובדים, שינוי ועדכונים תוך כדי תנועה, המון בדיקות. דרום קוריאה, אסטוניה, קפריסין וטאיוון בחרו להתאמץ בשיטת הפינצטה, והצליחו. מדיניות רבות אחרות, ביניהן ישראל, התעצלו ולא הכינו מערך קטיעה, ויגיעו לשימוש בסגר".

נפתלי בנט קורונה סגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד