י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הקלסתרון שצייר מרן

לרגל יום ההילולא • הרבנית טולידנו בתו של מרן הרב עובדיה בראיון מרתק

במהלך תכנית מיוחדת בתכניתה של אפרת ברזל 'מעומקא דליבא' שיתפה הרבנית שרה טולידנו בתו של מרן הגר"ע יוסף זיע"א את המאזינים בהליכותיו של מרן זיע"א כאב אוהב | ומספרת גם על התקופה הקשה עם השידוך שבוטל ועל הקלסתרון שהציל אשה מעגינותה • האזינו

לרגל יום ההילולא • הרבנית טולידנו בתו של מרן הרב עובדיה בראיון מרתק
מרן הרב עובדיה יוסף עם נכדיו בט"ו בשבט צילום: יעקב כהן

בתו של מרן הגר"ע יוסף זיע"א הרבנית שרה טולדינו בראיון מרתק אתמול בבוקר (שלישי) ברדיו 'קול חי' בתכניתה של אפרת ברזל "עומקא דליבא" בתו של מרן ספדה לאביה הגדול לרגל מלאת 7 שנים לפטירתו. 

וידאו: פלאש 90

הרבנית טולידנו מספרת על הליווי האבהי על כל צעד ושעל, ועל דמות אב שמעבר היותו אבא למשפחתו הביולוגית, יש לו לאביה מיליוני בנים פזורים בכל קהילות הקודש בכל רחבי העולם.

במהלך התכנית המיוחדת שיתפה הרבנית טולידנו את המאזינים בהליכותיו של מרן זיע"א. ומספרת גם על התקופה הקשה בחייה עם השידוך שבוטל.

בין הסיפורים הרבים מתוך הבית פנימה, חשפה הרבנית טולידנו את היותו של מרן זיע"א בעל כישרון איור מיוחד, וכידוע מרן הרב עובדיה היה עוסק רבות בהתרת עגונות. ובאחד המקרים אף סייע להציל אישה מעגינותה על ידי איור מיוחד אותו צייר.

"כאשר במהלך תקופת דיון בסכסוך גירושין מסויים" מספרת בתו הרבנית טולדינו "שרבט מרן את הקלסתרון של הבעל, דבר שהתברר מאוחר יותר כהצלה של אישה, כאשר במהלך הדיונים קם הבעל המעגן ברח, ובעזרת הקלסתרון אותו צייר מרן הצליחו לאתר אותו.

אפרת ברזל הרב עובדיה יוסף זצל קול חי טולידנו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד