י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
'נסער מהמצב הפוליטי'

אישום: איים להוציא להורג את ג'ו ביידן וקמלה האריס

גבר ממרילנד בן 42 הואשם לאחר שאיים להוציא להורג את המתמודד לנשיאות ארה"ב ג'ו ביידן, והמועמדת להיות סגניתו, קמלה האריס, ואיים על שכניו הדמוקרטים: "אנחנו אלה עם הרובים המפחידים"

אישום: איים להוציא להורג את ג'ו ביידן וקמלה האריס
ג'ו ביידן צילום: צילום מסך

גבר ממרילנד הואשם ביום רביעי בעבירות של איומי מוות נגד ג'ו ביידן וקמלה האריס, כידוע ביידן מתמודד לתפקיד נשיא ארצות הברית מול דונלד טראמפ המכהן, וקמלה האריס תהיה סגניתו של ביידן אם הוא יבחר.

ג'יימס דייל ריד, בן 42 מפרדריק - מרילנד, אמר לחוקרים לאחר שנעצר ונתפס, כי הוא 'נסער מהמצב הפוליטי' כשכתב את מכתב האיום אותו השאיר לשכניו.

הנאשם ג'יימס דייל ריד

במכתב שהשאיר הוא כתב: "אזהרה לכל מי שקורא את המכתב הזה אם אתה תומך ביידן / האריס, יש לנו רשימה של בתים וכתובות על ידי שלטי הבחירות שלכם" כך נכתב בכתב ידו. "אנחנו אלה עם האקדחים המפחידים האלה, כשאנחנו נלכוד את סבא ביידן כולנו ננצח אותו קשות עד כדי מוות".

במכתב, שהושאר בשעות הבוקר המוקדמות של ה-4 באוקטובר, היה איום גם עם אלימות נגד האריס והוצאתם להורג של שני המתמודדים הדמוקרטים.

ריד שהה במעצר כאשר הוגשה נגדו תלונה פלילית לבית המשפט הפדרלי בבולטימור, כך נמסר מלשכת התובע רוברט הור בהודעה לעיתונות. הוא צפוי לחמש שנות מאסר אם יורשע.

במצלמת דלת נראה ריד משאיר את המכתב על מפתן שכניו מוקדם בבוקר ה-4 באוקטובר, כך אמרו הרשויות. השכן אמר כי הוא לא מכיר את ריד, אבל יש לו כמה שלטים בחצר שתומכים במועמדים הדמוקרטיים לנשיא וסגנית הנשיא.

ג'ו ביידן קמלה האריס איום ברצח הבחירות לנשיאות ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד