י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הגיע לתמוך במחבל המאושפז

תלונה נגד הח"כ הערבי: תקף פעיל ימין בבית החולים

אל חדרו של מחבל הג'יהאד האיסלמי מאהר אל אחרס המאושפז בבית החולים קפלן הגיעו פעילי שמאל רבים וחברי כנסת מטעם הרשימה המשותפת | לטענת פעיל ימין תושב רחובות ששהה בבית החולים וזעם על היחס המועדף אותו מקבל המחבל, ח"כ אוסאמה סעדי מהרשימה המשותפת תקף אותו ואף חטף מידיו את הטלפון |צפו

תלונה נגד הח"כ הערבי: תקף פעיל ימין בבית החולים
התקיפה בבית החולים צילום: מתוך הסרטון

תושב רחובות שהגיע אמש (מוצ"ש) לבית החולים קפלן בעיר, הותקף לטענתו בידי ח"כ אוסאמה סעדי מהרשימה המשותפת, כך על פי תלונה דחופה ששוגרה במהלך הלילה לתחנת משטרת רחובות.

באירוע, שתועד בידי המותקף, ניתן לראות שבמהלך עימות עם פעילי שמאל שהגיעו לתמוך במחבל הג'יהאד האיסלמי מאהר אל אחרס המאושפז בבית החולים קפלן, החלו תומכי המחבל להיצמד לבחור תוך עימות מילולי כשבשלב מסויים מגיע ח"כ סעדי תוך שהוא חוטף למתלונן את מכשיר הפלאפון.

ע"פ התלונה שהוגשה בידי עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו, אשר מסייע למתלונן כנפגע עבירה, במהלך חטיפת הפלאפון בידי ח"כ סעדי הוא הכה את הבחור במכת אגרוף. גם ח"כ עופר כסיף ששהה במקום תועד כשהוא מתעמת עם המתלונן וקורא לעברו קריאות. לטענת המתלונן, הח"כים ותומכי המחבל התעמתו במקום גם עם מאבטחי בית החולים וגם עם משפחות מאושפזים שהתלוננו על המהומה.

בתלונה כתב עו"ד בלייכר, כי מדובר בתקיפה שמעידה על מסוכנות שכן התוקפים ביצעו את התקיפה לעיני השוטרים והמאבטחים ללא חשש. בתלונה ביקש עו"ד בלייכר לעצור את התוקפים לאלתר. בנוסף צויין כי המתלונן יגיע היום לתחנת המשטרה למסור תלונה מסודרת ולמסור את התיעודים שברשותו למשטרה.

מכתב התלונה שהוגש

עו"ד חיים בלייכר ארגון חוננו הרשימה המשותפת תקיפה בית חולים קפלן מחבל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד