י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
יצא באדום

המבוכה של לפיד: טען שאלעד אדומה ומיהר להודות בטעות

יו"ר האופוזיציה הובך בפומבי כשהתכוון לתקוף את התנהלות הממשלה וציין טיעונים שאינם נכונים עובדתית | בהודעה שפרסם זעק לפיד על ההתנהלות בעיר אלעד האדומה בעוד שעל פי הגדרות הבריאות היא ירוקה

המבוכה של לפיד: טען שאלעד אדומה ומיהר להודות בטעות
לפיד בישיבת הסיעה צילום: אלעד גוטמן

במטרה להגביר את הזעם הציבורי כלפי ראש הממשלה, צייץ הבוקר (שני) יו״ר האופוזיציה יאיר לפיד את הכעס בעיר אלעד כנגד התנהלות הממשלה ובדבריו טען כי היא אדומה.

"ווטצאפ שקיבלתי הבוקר, מפארמדיק באמצע משמרת" פתח לפיד את הציוץ "עוד שניה אני מתפוצץ. אני עובד בקופת חולים באלעד, המקום האדום ביותר בארץ. הרחובות מלאים בילדים עם תיקים על הגב, בכל הגילאים, בדרך לבית ספר. והילדים שלי תקועים בבית כבר חודשים. ענת בבית עם כולם בזום מנסה לעבוד, פה כרגיל. המדינה איבדה שליטה", ציטט לפיד את ההודעה שקיבל.

לפיד קרא לשנות את המצב, והוסיף: "יש מה לעשות. אפשר להכשיר מרחבי למידה פתוחים, לתת לרשויות המקומיות את הסמכות והאחריות, בדיקות בשטחי בית הספר. אפשר לעשות כל כך הרבה. ממשלה משותקת".

דבריו של לפיד עוררו זעם בציבור החרדי שכן העיר אלעד כבר לא אדומה ומתקרבת נכון להבוקר להיות עיר ירוקה, בעקבות הכעס הציבורי כלפיו, מיהר לפיד להבהיר את דבריו, "קיבלתי תיקון שאלעד הפכה הבוקר לעיר ירוקה. מברך את ראש העיר והתושבים", כתב.

יאיר לפיד אלעד קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד