י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הזמנתי על עצמי

הרב חשף: כך נדבקתי בקורונה למרות ההבטחה של האר"י

עדות אישית: הרב יגאל כהן התייחס בשיעורו השבועי בערוץ הידברות לתקופת מחלתו בנגיף הקורונה והזהיר: אל תידבקו בקורונה. אני הזמנתי את זה על עצמי וב"ה עברתי את זה בקלות, אבל זה נגיף מסוכן וצריך להישמר ממנו. וגם: למה הוא נדבק למרות הבטחת האר"י הקדוש?

הרב חשף: כך נדבקתי בקורונה למרות ההבטחה של האר"י
הרב יגאל כהן צילום: צילומסך

מזכה הרבים הרב יגאל כהן התייחס בשיעורו השבועי בערוץ הידברות להידבקותו בנגיף הקורונה והתייחס להבטחה שהביא בתחילת המגיפה בשם האר"י הקדוש שמי שבוטח בהשם שלא יידבק אזי הנגיף לא יפגע כלל. להלן עיקרי דבריו:

"אני חייב להגיד לכם משהו, כמו שאתם יודעים חליתי בקורונה. ב"ה היו לי תסמינים די קלים, לא סבלתי הרבה, אבל אני חייב להתייחס לשאלה שעולה: אני אמרתי בתחילת הקורונה בשם האר"י הקדוש, שמי שבוטח בהשם מובטח לו שלא תהיה לו קורונה.. כלומר, הסגולה הטובה ביותר שלא להידבק במחלה זה לבטוח בקב"ה. אז בטח הרבה אנשים אמרו: הרב יגאל אמר והנה הוא קיבל קורונה!. 

צילום: ערוץ הידברות. עריכה וכיתוביות: שמואל קורייב

"אז אני חייב לספר לכם משהו מצחיק ומדהים. פגשתי במהלך הגל הראשון והגל השני הרבה מאוד אנשים. הייתי אמור להידבק מזמן בקורונה. פגשתי מאות ואלפים. חלק נישקו אותי, חלק נישקו לי את היד. לפי החשבון הפשוט הייתי אמור להידבק בקורונה מזמן. הבנות שלי חוזרות יום אחד ואומרות: אבא אין לנו חוש טעם וריח.. בעברית פשוטה: קיבלת קורונה. ואז אמרתי לעצמי: אולי זה זמן טוב לקבל את הקורונה, לגמור עם זה כבר.. הזמנתי על עצמי את הקורונה. במילים האלו. עשיתי חשבון שמי שנוסע לחו"ל אם היה לו קורונה כבר לא צריך בידוד.. תראו איך יצר הרע בא אליי.. גם ככה יכניסו את כל הבית לבידוד, אמרתי ריבונו של עולם אין זמן יותר טוב בעולם מאשר לקבל את הקורונה ולגמור עם זה".

"בכך פתחתי פתח ליצר הרע ואיבדתי את הביטחון שלי בבורא עולם שלא יהיה לי קורונה. כל המשפחה עשתה בדיקה, וכולם יצאו חיוביים. ואז הבנתי מה זה כוחה של מחשבה. בסופו של דבר זה היה טעות. כי קורונה זה מסוכן. הנזקים שהקורונה משאירה בגוף הם לא בריאים בכלל. זה לא משחק. אפילו שברוך ה' אני עברתי את זה כמעט בלי תסמינים. אבל אתה לא חוזר לעצמך. הגוף שלך עובר טראומה. אני צריך עכשיו הרבה כוח בשביל לדבר".

"אז בבקשה מכם. מי שב"ה עדיין לא נדבק בקורונה אל תידבקו בקורונה. זה לא בריא. זה מסוכן. אתה לא יודע איך הגוף שלך יגיד לנגיף הזה. יכול לעבור בקלות, אולם מצד שני אני מכיר אנשים שהגיעו לטיפול נמרץ, קשיי נשימה, סיטורציות נמוכות, אשתי שתהיה בריאה עד עכשיו לא החלימה. עדיין עם קוצר נשימה וחולשות ולא מרגישה טוב. לכן, שומר נפשו ירחק מזה. ותדעו לכם אחים יקרים, מה שאמרתי אז זה אמת ויציב ונכון וקיים. כלומר, מי שבוטח בהשם שלא יפגע בו הקורונה לא יפגע בו שום דבר. ללא צל של ספק. ההבטחה של האר"י הקדוש בעינה עומדת. אל תיקחו אותי בתור דוגמא. אני פתחתי פה לשטן, בעוונות הרבים. אמרתי: יאלה, קורונה, שטויות נעבור את זה עם כל המשפחה ביחד, ובסוף קיבלתי את זה".

הרב יגאל כהן קורונה האר''י הקדוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד