י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
תם עידן גמזו

המועמד המוביל להחליף את גמזו: פרופ' נחמן אש

ראש חטיבת הבריאות במכבי שירותי בריאות ומשנה למנכ״ל הקופה, פרופ' נחמן אש נותר כמועמד המוביל להחליף את רוני גמזו בתפקיד 'פרויקטור' הקורונה

המועמד המוביל להחליף את גמזו: פרופ' נחמן אש
פרופ' נחמן אש צילום: ויקיפדיה

מחכים למחליף: מי שמשמש בתפקיד ראש חטיבת הבריאות במכבי שירותי בריאות ומשנה למנכ״ל הקופה, פרופ' נחמן אש מסתמן כמועמד המוביל להחליף את פרויקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו בתפקידו. גמזו עומד לעזוב את התפקיד בעוד כמה ימים ולשוב לניהול בית החולים איכילוב, תפקיד בו שימש עד למינויו כאחראי על המאבק בקורונה בארץ.

בבורסת השמות עלה גם שמו של מנכ"ל משרד הבריאות בזמן פרוף המגפה משה בר סימנטוב, אלא שכרגע נראה כי השם היחיד שנותר מבין המועמדים השונים הוא זה של פרופ' אש.

מתי ימונה המחליף? עדיין לא ידוע. גמזו אמר כי לא יבקש הארכה לתפקיד ויחזור לאיכילוב ב1 לנובמבר, עם זאת בימים האחרונים הסביר כי לא מדובר בתאריך קדוש ורמז כי ישאר בתפקיד למשך ימים או שבועות נוספים, אך הדגיש כי אין בכוונתו לאחוז בתפקיד עוד זמן רב.

גמזו, נזכיר, הצליח להשניא את עצמו על הציבור החרדי כאשר התבטא בבוטות נגד גדולי ישראל, וגם אם התנצל, איש לא שכח את ההתבטאות האומללה שיותר ממעידה מה הוא באמת חושב. הוא תומך בסגר כצעד שיוביל לדעיכת המגפה, אם כי הביע את דעתו בעד סגר נושם שיותיר את המשק פועל ורק מערכת החינוך תישאר סגורה.

מי שאמור להחליף אותו, פרופ' נחמן אש אמר גם הוא לאחרונה כי "יש מצב שבו שכבות הגיל הגבוהות לא ילכו לבתי הספר גם בחורף", ונראה כי הוא תומך בהשבתה ארוכה של מערכת החינוך כאמצעי יעיל למאבק בקורונה. הוא הסביר כי "החזרה ללימודים תצטרך להיות הרבה יותר הדרגתית מאשר ב־1 בספטמבר".

קורונה רוני גמזו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד