י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
חשד לעבירות שחיתות חמורות

בתום חקירה: פשיטה על עיריית אילת: בכירים וסמנכ"ל בנק נעצרו

המשטרה פשטה הבוקר על עיריית אילת, לאחר חקירה סמויה שהתקיימה בחודשים האחרונים, שמונה נעצרו לחקירה, ושמונה נוספים עוכבו • במשטרה חושדים במעורבות החשודים בעבירות חמורות של שחיתות, שוחד מרמה והפרת אמונים • בין העצורים: בכירים בעירייה וסמנכ"ל בנק

בתום חקירה: פשיטה על עיריית אילת: בכירים וסמנכ"ל בנק נעצרו
לה"ב 433 צילום: פלאש 90

המשטרה פשטה הבוקר (שלישי) על בניין עיריית אילת, ועצרה לחקירה 8 חשודים בחשד שביצעו עבירות שחיתות חמורות. 8 חשודים נוספים עוכבו לחקירה. בין העצורים בכירים בעירייה, סמנכ"ל בנק ושני קבלנים מוכרים. על פי הודעת המשטרה, המעצרים בוצעו במסגרת המאבק בעבירות הנוגעות לטוהר המידות ושחיתות ציבורית, ונוכח הצטברות ראיות לכאורה אשר העלו חשדות לביצוע עבירות נספות.

לאחר חקירה ממושכת, הפכה הבוקר החקירה לגלויה, אז פשטו בלשי היחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית בלהב 433 על בניין העירייה ועצרו את החשודים.

במשטרה חושדים כי העצורים מעורבים בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, וכן עבירות על פי חוק איסור הלבנת הון ועבירות על פי פקודת מס הכנסה.

במשטרה ציינו כי מדובר בחקירה מורכבת ורחבת היקף המנוהלת על ידי משטרת ישראל בשיתוף פקיד שומה חקירות ירושלים והדרום ברשות המסים, בסיוע הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור ובליווי פרקליטות מחוז דרום.

על פי החשד, החשודים כל אחד על פי חלקו ותפקידו פעלו לכאורה על מנת לקדם מכרזים שבאחריות הרשות המקומית בתמורה ללקיחת טובות הנאה כסף ושווה כסף, וזאת לכאורה בניגוד לחוק ותוך פגיעה במוסדות הציבוריים ובאינטרס הציבורי.

אילת שחיתות משטרת ישראל עירייה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד