ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
בתרגיל 'חץ קטלני'

שר הביטחון גנץ: "שומע בלבנון קולות של שלום" • צפו

כחלק מתרגיל 'חץ קטלני' של צה"ל, שר הביטחון ערך מוקדם יותר ביקור בצפון והתרשם מפעילות הלוחמים | גנץ טען כי ישנם בלבנון קולות אחרים, המעוניינים בשלום, אך יחד עם זאת הזהיר: "אם חיזבאללה יפעל כנגד מדינת ישראל - לבנון בסופו של דבר תשלם את המחיר "

שר הביטחון גנץ: "שומע בלבנון קולות של שלום" • צפו
שר הביטחון בסיור בתרגיל צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

שר הביטחון בני גנץ ערך היום (שלישי) ביקור בתרגיל 'חץ קטלני' שמתקיים בצפון, ומתרגל לחימה בכמה בכמה זירות. גנץ התייחס למצב המתוח בצפון הארץ והחש כי חיזבאלה עלול לבצע פעולה נגד לוחמי צה"ל. "אני שומע גם קולות חיוביים בלבנון שמדברים אפילו על שלום עם ישראל, שמקיימים איתנו תהליכים כמו עיצוב הגבול הימי", אמר גנץ במהלך הביקור, "אזרחי לבנון צריכים לדעת שחיזבאללה הוא הבעיה שלהם - ולא מדינת ישראל. אם חיזבאללה יפעל כנגד מדינת ישראל- לבנון בסופו של דבר תשלם את המחיר ואנחנו כאן בשביל להיות מוכנים לרגע אני מקווה, שלא יגיע."

לדברי גנץ, "מערכת הביטחון צריכה להבטיח ביטחון 365 ימים בשנה בכל אחת מהזירות. נדבך מהותי בביטחון של מדינת ישראל הוא כשירותו של צה"ל. אני מברך על התרגיל רחב ההיקף שמתקיים כמעט בכל מקום בארץ כרגע. אויבנו לא נחים- לא בצפון, לא בדרום, לא קרוב ולא רחוק- ואנחנו נמשיך להגן על אזרחי מדינת ישראל, נמשיך להרתיע את אויבנו, נמשיך לפגוע בתהליכי ההתעצמות שלהם ונהיה מוכנים לכל מערכה".

בתוך, שר הביטחון בני גנץ בירך את פרופסור אש על מינויו לפרויקטור הקורונה ואמר: "במקביל לפעולות הביטחון אנחנו רתומים במשרד הביטחון ובצה"ל גם למאבק בקורונה. ביקרתי הבוקר בבועיינה נוג'ידאת, אחד היישובים האדומים שאנחנו פועלים בו במסגרת תוכנית אנשי חיל ויחד עם פיקוד העורף. זו הזדמנות גם לברך את פרופסור נחמן אש על מינויו לפרוייקטור הקורונה. אני ונחמן מכירים שנים רבות והוא יקבל ממערכת הביטחון את כל הסיוע האפשרי בכדי שיצליח בתפקידו. נמשיך לטפל בקורונה, נמשיך להגן על הגבולות, ונמשיך לבנות את הכוח זו משימתנו".

 

בני גנץ תרגיל צבאי לבנון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד