כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

רשת 'משכן התכלת' השיקה שתי חנויות נוספות

רשת 'משכן התכלת' ממשיכה בתנופת התרחבות: השיקה שתי חנויות דגל חדשות נוספות בירושלים ובבני-ברק • מנכ"ל 'משכן התכלת': פתיחת החנויות - צעד נוסף לקראת פריסה של חנויות בריכוזים החרדיים בארץ ובעולם

חנות של משכן התכלת בביתר
חנות של משכן התכלת בביתר

השבוע התקיים טקס חנוכת הבית וקביעת מזוזה ל-2 חנויות נוספות לרשת חנויות המפעל של "משכן התכלת". זאת, לאור הביקוש הרב לפתיחת חנויות דגל נוספות בריכוזים החרדיים בארץ.

טקס קביעת המזוזות ואירוע הפתיחה החגיגי של החנות בבני-ברק התקיים ביום רביעי, בחנות בבני ברק, רח' רבי עקיבא 65, למחרת, ביום חמישי, התקיימה הפתיחה החגיגית בחנות בירושלים, רח' יחזקאל 7. האירועים התקיימו במעמד רבנים, אנשי ציבור, אנשי תקשורת, הנהלת החברה והציבור הרחב.

לקראת הפתיחה יצאה החברה בשבוע של מבצעים, הכוללים הנחות מפליגות ומבצעי מחיר על מגוון מוצרי המפעל. במהלך אירועי הפתיחה חולקה מתנה יוקרתית לכל משתתף, ובסיום האירוע התקיימה הגרלת ענק על פרסים יקרי ערך בשווי אלפי שקלים: 500 ₪ מתנה לקנייה בחנויות המפעל לזוכה במקום הראשון, מבחר טליתות, ציציות ופתילים.

2 חנויות המפעל החדשות של 'משכן התכלת' בירושלים ובבני ברק, מצטרפות ל-4 חנויות הדגל של משכן התכלת: בירושלים, בני ברק, ביתר עילית ובאר שבע. חנויות הדגל של המפעל מאופיינות בשטחים גדולים של החנויות, בתצוגה מודרנית ומושקעת להפליא של כל סוגי הטליתות והציציות, המסודרים במאות תאים בהתאם למידות ולמנהגים השונים.

לחנויות המפעל מאפיין משותף נוסף, מעבר למבחר האדיר של המוצרים, גם שעות הפתיחה של החנויות: בין השעות עשר בבוקר עד עשר בלילה וצוות עובדים שמעניק שירות אישי לכל לקוח ולקוח.

מנכ"ל "משכן התכלת", שלמה אברהמי, אומר כי החנויות החדשות מעניקות מבחר עצום של מוצרים, לצד מחירים נוחים במיוחד וחווית קניה יוצאת דופן, המתאימה למוצר היחיד שיש בו עניין של הידור. טלית נאה בחנות נאה להרחיב את דעתו של המהדרין בטלית.

"משכן התכלת" הוא המפעל הגדול ביותר בעולם ליצור טליתות וציציות שקנה כבר את שמו כמפעל המוביל בייצור טליתות איכותיות ומהודרות, במגוון המנהגים, תוך הקפדה יתירה על כל ההידורים והחומרות הנדרשות ביצור הטליתות והציציות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד