ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

חג הסופגניות מגיע: כך תשמרי על המשקל והבריאות שלך

רבים נמצאים ב'לופ' בלתי נגמר של חיפוש אחר דיאטה נכונה או דרך ליצור תפריט מאוזן ובריא, במיוחד בתקופה זו • מסתבר כי הפתרון נמצא הרחק מעולמות הדיאטה • עם ליווי אישי המותאם לצרכים המדויקים של כל אחד ואחת, נוכל לאכול, לשבוע, להתפנק ויחד עם זאת להוריד ללא שום מאמץ מספר קילוגרמים לא מבוטל שישמר לטווח הארוך

חג הסופגניות מגיע: כך תשמרי על המשקל והבריאות שלך
סופגניות צילום: unsplash

התקופה הזו בשנה העברית מאתגרת במיוחד. המסורת של צריכת לביבות, סופגניות  ושאר מראין בישין רוויי שומן וקלוריות, מתחילה בימים אלו ורמת הפיתויים עולה בהתאם. 

מיד לאחר החנוכה רבים מתביישים להסתכל על עצמם במראה ותרים בקדחתנות אחר פתרון קסם. אחר דיאטות שונות ומשונות, מתנזרים ממאכלים או רכיבים מסוימים וכך בטוחים שיחזרו לתלם. 

אולם על מנת ליצור שינוי אמיתי בתזונה אותה אנו צורכים כמובן שיש להימנע מראש מהפיתוי והניסיון, אך יחד עם זאת לשנות את התפיסה המקובלת סביב נושא ההרזייה. בשביל לרזות לא צריך לאכול פחות. להפך, לעיתים יש צורך לאכול יותר ואף לשבוע יותר.

לשם זאת יש להבין דבר מאוד בסיסי על סודות הגוף.

סוגיית הירידה במשקל נובעת בעיקרה מחמת דבר אחד - חילוף חומרים, בעגה מקצועית הוא נקרא מטבוליזם. המטבוליזם אחראי בין היתר להפוך את האוכל שנכנס לגוף לאנרגיה וכן מנקה פסולת מהגוף. ככל שנאיץ את תפקוד חילוף החומרים, כך נשרוף יותר קלוריות ושומנים, בדומה לריצה. רק שבמקרה הזה הגוף לבדו עושה את ''הריצה'', גם כאשר אנו סתם נחים על הספה. 

להצטרפות למסלול המיוחד, המבטיח ירידה במשקל ללא מאמץ לחצו כאן>>>

לכן, מה שחשוב קודם כל הוא - לאכול. כן, שמעתם טוב. כאשר לגוף חסרים רכיבים בסיסיים, הוא נכנס למגננה ושורף שרירים במקום שומנים. כאשר נכניס אותו למסדר ארוחות המלאים בכל טוב, עם כמות נכונה של חלבון, פחמימה, שומן וויטמנים, כך חילוף החומרים יפעל היטב, נרגיש שבעים, בריאים, נחדיר לגוף אנרגיה חיובית ואף נרזה המון ללא שום מאמץ.

כדי לעשות זאת בצורה הנכונה והיעילה ביותר, פיתחה חברת 'סלימפיט' שיטה ייחודית. חברי סלימפיט הם עשירי ניסיון בתחום תוכניות לירידה במשקל, וכעת פיתחו שיטה מיוחדת המתאימה במדויק לאורח החיים של מגזר החרדי וכך הם מבטיחים ירידה במשקל בצורה קלה ונוחה, תוכנית המתאימה לכל אחד ואחת. 

מה שעומד בבסיס הרעיון הוא ליווי אישי וצמוד שמקבל כל לקוח, מה שמבטיח בניית תפריט מאוזן לאורך כל התקופה וגם מרגיל את הבנאדם לצרוך תזונה איכותית ועשירה אף לטווח הארוך.

הצוות המקצועי של החברה מציין כי התוכנית שבנו מאפשרת להתמיד בשיטה בנוחות ובקלות וכי בקרב אנשים שהתמידו בשיטה, קיימים אחוזי הצלחה אדירים והיו לא מעט סיפורים על אנשים שבמקרים מסוימים ממש הצילו את עצמם מאז יישמו את השיטה.

אז בפעם הבאה שמישהו ממליץ לכם על דיאטה כלשהי, מומלץ לסרב לו בנימוס. אין טעם לסבול, להזיק לגוף ולבסוף להחזיר את כל הקילוגרמים עם ריבית והצמדה...

להצטרפות למסלול המיוחד, המבטיח ירידה במשקל ללא מאמץ לחצו כאן>>>

שומן דיאטה תכנית ליווי ירידה במשקל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד