י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

חיסון כלכלי לקורונה: ראיון בלעדי

המשבר הכלכלי מכה בעוצמה מעל 500,000 עסקים שקרסו, יחד עם זאת יש גם רוח של תקווה. בימים אלו עלה לאוויר מיזם "ממשבר לצמיחה" מי שעומד מאחורי המיזם הזה הא גיל אורלי, מומחה ומאמן לכלכלת המשפחה ויצירת ביטחון כלכלי למעלה מ 20 שנה

חיסון כלכלי לקורונה: ראיון בלעדי
גלובוס צילום: canva

גיל ספר לנו מה זה המיזם "ממשבר לצמיחה"

משבר הקורונה הכלכלית הוא משבר בקנה מידה היסטורי, עסקים שנקלעו לקשים כלכליים, תעשיות שלמות שעומדות לפני קריסה, קרוב למליון מובטלים משבר באמת קשה, יחד עם זאת בכל משבר יש גם הזדמנות – אם עד עכשיו אנשים היו בטוחים במקום העבודה שלהם נוכחנו לראות שאי אפשר לסמוך רק על מקום העבודה , הכרחי שיהיה לכל אחד מקורות הכנסה נוספים בדיוק בשביל זה הקמתי את המיזם "ממשבר לצמיחה"

מנקודת מבט של משתתפי המיזם , מה הם מקבלים?

משתתפי המיזם מקבלים ידע, ניסיון וכלים למעשה זה ניסיון מצטבר של 20 שנה בתחום השכלה פיננסית וכלכלת המשפחה, המיזם כולל קורס אינטרנטי – בדובר בסדרת סרטוני הדרכה עם ידע וכלים פרקטיים איך ליצור מקורות הכנסה נוספים ולהגיע לחופש כלכלי למרות המשבר.

בנוסף לכך ב 23.10.2020 במסגרת המיזם הפקנו כנס מעורר השראה בכנס פגשנו אנשים מצליחים ששיתפו על התמודדות וצמיחה מתוך משבר משתתפי המיזם מקבלים את הקלטות הכנס.

דבר נוסף שהמשתתפים מקבלים זה אפשרות לשאול אותי שאלות ולהתיעץ איתי , בכל שבוע אני עולה לשידור חי ועונה לשאלות המשתתפים.

כמה עולה להשתתף במיזם הזה?

השווי של המיזם זה 2000 ₪ כולל מע"מ לכל משתתף , כרגע בגלל הסגר השני החלטתי לתת גישה חופשית לקהל הרחב למשך זמן מוגבל, בעוד מספר ימים הגישה החופשית תיסגר עכשיו זה הזמן לעלות על הרכבת לפני שיהיה מאוחר מידי.

מה עומד מאחורי ההחלטה הזאת?

אני פועל מתוך שליחות, אני רוצה לתת הזדמנות לכל בן אדם שמעונין לשפר את מצבו הכלכלי, לרכוש השכלה פיננסית וידע בכדי לשפר את מצבו.

אתה רוצה לומר משהו לסיום?

מניסיון של 20 שנה בתחום נוכחתי לראות שמי שרוכש השכלה פיננסית ופועל בצורה אחראית מתוך שיקול דעת לפי חוקי הכלכלה מצליח תוך 100 ימים לפעמים אפילו פחות ליצור לעצמו מקור הכנסה נוסף

כאן מצטרפים למיזם

קורונה חיסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד