כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
מכניס האורחים מלונדון

'ראש הקהל' של רוז'ין-באיאן נפטר מהקורונה

אבל בחסידות באיאן: ראש הקהל של קלויז רוז'ין -באיאן בלונדון, הרה"ח רבי משה הלוי גטר ז"ל, הלך לעולמו בגיל 70 לאחר שנדבק בקורונה. נודע כמכניס אורחים גדול בלונדון ורבים מהמשולחים נהגו להתארח על שולחנו

'ראש הקהל' של רוז'ין-באיאן נפטר מהקורונה
הרה"ח ר' משה הלוי גטר ז"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: מלונדון מגיעה הבשורה המרה על פטירתו של הרה''ח רבי משה הלוי גטר ז"ל מראשי וחשובי קהל חסידי באיאן בלונדון ומיש ששימש ראש הקהל של קלויז רוז'ין- באיאן במשך עשרות שנים הלך לעולמו לאחר שנדבק בנגיף הקורונה והוא בן 70.  

המנוח ז"ל, נודע כמכניס אורחים גדול בלונדון, אדמו"רי בית רוזי'ן נהגו להתארח תדיר בביתו. האדמו"ר מבוהוש זצ"ל היה מתארח בקביעות בביתו עמו היה לו קשר מיוחד. 

קשר מיוחד היה לו עם האדמו"ר מבאיאן שליט"א, אליו היה קשור בלב ונפש. מכריו מספרים ל'בחדרי חרדים' כי ר' משה "היה בעל לב זהב אוהב ישראל גדול, תמיד היה לו מילה מיוחדת לכל אחד ואחד, כל אחד זכה אצלו לקרבה מיוחדת, הוא היה אדם ישר גם בעסקיו תמיד התנהג בישרות מיוחדת". 

בכל שבת בקריאת התורה בקלויז של באיאן היה עורך 'מי שבירך' לכל האדמו"רים של בית רוז'ין. ביתו היה פתוח לרווחה וכל המשולחים שהיו מגיעים מישראל ללונדון מצאו אצלו מקום בביתו שהיו מיועד להכנסת אורחים. 

זכה והותיר אחריו דור ישרים מבורך, בניו: ר' ישראל מרדכי, ר' פייביש ור' שיעלה.

על מסע הלוויה נמשיך ונעדכן ב'בחדרי חרדים'. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

חסידות באיאן לונדון קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד