י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
המשיכו להתפלל

בחסדי שמים: שר התורה הגר"ח קנייבסקי החלים מנגיף הקורונה

הגר"ח קנייבסקי שנדבק בנגיף קורונה שרוי עדיין בחולשה אך הוא החלים מהנגיף בו נדבק בערב חג הסוכות. 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים על ההחלמה, ומתי הגר"ח יתחיל לקבל קהל ? • הציבור מתבקש להמשיך להתפלל לרפואתו השלמה של הגאון רבי שמריהו יוסף חיים בן פעשא מרים

בחסדי שמים: שר התורה הגר"ח קנייבסקי החלים מנגיף הקורונה
הגר"ח קנייבסקי בלימוד בערב החג צילום: באדיבות המצלם

בשורות טובות מרחוב רשב"ם בבני ברק: שר התורה הגר"ח קנייבסקי בן ה-92 החלים מנגיף הקורונה בו נדבק בערב חג הסוכות האחרון. 

מקורבי הרב קנייבסקי מסרו לכלי התקשורת החילונית כי: ד"ר אורי רוגובסקי, הרופא שטיפל בשר התורה בחודש האחרון עדכן כי הרב קנייבסקי הבריא מנגיף הקורונה בו נדבק.

 

במהלך החודש האחרון נזקק הגר"ח קנייבסקי למחולל חמצן ביתי ומצבו ידע עליות ומורדות, הגר"ח המשיך בסדר יומו הרגיל בלימוד הקבוע ובתפילות שהתקיימו בביתו לאלו שהחלימו מהנגיף. 

בחול המועד אף השתתף הגר"ח במעמד הקבלת פני רבו שנערך בחצר ביתו שהועבר בשידור חי, כמו כן הורה הגר"ח לפתוח את הישיבות ותלמודי התורה בכל רחבי הארץ. 

כזכור, כשנדבק הרב בנגיף הציע הגר"ח שילמדו מסכת ברכות, ויאמרו עשרה פרקי תהילים (אנשים ונשים) וזה יהיה לזכות לרפואה שלמה.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי מספר פעמים הרב נבדק באחרונה ונמצא חיובי לנגיף למרות שעבר זמן רב מאז נדבק כעת הרב נמצא שלילי לנגיף וכבר לא סובל מתסמינים, אך הוא עדיין חלש ומקווים כי כבר שבוע הבא הרב יחזור לקיים בריתות ולקבל קהל. 

הציבור מתבקש להמשיך להתפלל לרפואתו השלמה של הגאון רבי שמריהו יוסף חיים בן פעשא מרים לרפואה שלמה בתוך שאר חולי עמו ישראל. 

 

 

הרב חיים קנייבסקי קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד