כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
תאונה עצמית ופגיעת רכב

בחור וילד חרדים נפצעו בשתי תאונות בירושלים

ילד בן ארבע נפצע הבוקר מפגיעת רכב בירושלים ופונה עם פגיעת גפיים ופנים לבית החולים שערי צדק. באירוע אחר, נפצע הלילה בחור ישיבה בן 21 שהתנגש עם רכבו בעץ בצומת רמות. הוא פונה במצב בינוני עד קשה לביה"ח

בחור וילד חרדים נפצעו בשתי תאונות בירושלים
מזירת התאונה ברחוב קרל נטר בירושלים צילום: דוברות איחוד הצלה

ילד חרדי כבן 4 נפצע הבוקר (שישי) באורח בינוני כתוצאה מפגיעת רכב ברחוב קרל נטר בירושלים. צוותי הצלה של איחוד הצלה ומגן דוד אדום העניקו לו סיוע ראשוני ופינו אותו לביה"ח שערי צדק עם פגיעות בגפיים ובפנים.

יחיאל שטרן, חובש איחוד הצלה מסר כי "מדובר בילד הולך רגל שנפגע מרכב. בסיוע חובשים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקתי לו סיוע ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים שערי צדק במצב בינוני".

מדוברות מד"א נמסר, כי "בשעה 08:15 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על הולך רגל שנפגע מרכב ברחוב קרל נטר בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שערי צדק ילד כבן 4 במצב בינוני עם חבלות בגפיים ובפנים".

כמו כן, במהלך הלילה נפצע באורח בינוני עד קשה צעיר חרדי בן 21 שהתנגש עם רכבו בעץ בצומת רמות בירושלים. צוותי הצלה העניקו לו סיוע ראשוני ופינו אותו לבית החולים.

מרדכי עובד, חובש איחוד הצלה מסר כי "מדובר בתאונה עצמית - נהג רכב שהתנגש בעץ. בסיוע חובשים משכונת רמות ורמת שלמה הענקנו לו סיוע ראשוני בזירת התאונה ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים במצב בינוני עד קשה".

תאונה עצמית תאונת דרכים צומת רמות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד