י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
תמונה מדאיגה

נחשפים נתוני ההדבקה בקרב החוזרים מחו"ל

משרד הבריאות חושף את נתוני ההדבקה של הישראלים ששבו מחו"ל בחודש האחרון. במקום הראשון נמצאת טורקיה, ש-20% מהשבים ממנה אובחנו כחולי קורונה

נחשפים נתוני ההדבקה בקרב החוזרים מחו"ל
ישראלים חוששים מהקורונה בשדה התעופה צילום: פלאש 90

לפני כשבעה חודשים יובאה הקורונה לישראל על ידי ישראלים שחזרו מחו"ל וכך היא התפשטה לכל רחבי הארץ. אחרי למעלה מ-300 אלף חולים ואלפי נפטרים, במשרד הבריאות חושפים את נתוני התחלואה בחוזרים מחו"ל בחודש האחרון, ומהם עולה תמונה מדאיגה על הדבקה נרחבת במדינות מסויימות.

במקום הראשון נמצאת טורקיה, ש-20% מהשבים ממנה אובחנו כחולי קורונה. מאז תחילת חודש אוקטובר ועד יום רביעי האחרון (28 באוקטובר), מתוך 988 ישראלים שחזרו מטורקיה ונבדקו לקורונה, לא פחות מ-197 נמצאו חיוביים לנגיף.

במקום השני נמצאת בולגריה, עם פער גדול אך מדאיג לא פחות. 13% מהשבים ממנה אובחנו כחיוביים לנגיף, ובמספרים, 100 ישראלים שנדבקו במהלך חופשה שם מתוך 767 נבדקים. במקום השלישי נמצאת יוון – עם 64 ישראלים נדבקו שם בחופשה מתוך 2,044 שנבדקו כשחזרו, כלומר 3.1% חיוביים.

במקום הרביעי נמצאת ארצות הברית, עם 62 ישראלים שנדבקו שם מתוך 1,037 שחזרו ונבדקו, כלומר – 6% מהישראלים שהגיעו לישראל מארה"ב נדבקו שם בקורונה.

בשקלול כל הנתונים עולה כי 54% אחוזים מהישראלים בחו"ל בחודש האחרון נדבקו בארבעה מדינות בלבד - טורקיה, ארה"ב, בולגריה ויוון. רבע מהישראלים שנדבקו בחו"ל נדבקו בטורקיה. 

 

 

קורונה טורקיה ארה"ב בולגריה יוון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד