י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
צפו בתיעוד מהזוועה

קייב: הנהג איבד שליטה לאחר אירוע לב ודהר לכיוון האנשים

אירוע חמור בקייב: נהג רכב שלטענתו חטף אירוע לב תוך כדי נהיגה, איבד שליטה ודהר על המדרכה תוך כדי שהוא רומס בדרכו עוברי אורח במקום. שניים נהרגו | צפו בתיעוד ההתרחשות

קייב: הנהג איבד שליטה לאחר אירוע לב ודהר לכיוון האנשים
הזירה בקייב צילום: משטרת אוקראינה

נהג בן 66 בקייב - אוקראינה הרג שני אנשים בתאונה קטלנית בכיכר העצמאות בעיר לאחר שאיבד שליטה עקב אירוע לב שקיבל באמצע נהיגה.

ב-30 באוקטובר, סמוך לשעה 16:00 אחר הצהריים, איבד נהג שליטה ברכב מסוג לנדרובר, הוא שעט במדרחוב של כיכר העצמאות בקייב ודרס אנשים ליד תחנת תחבורה ציבורית.

המכונית התנגשה בלוח מודעות ואז לתוך מכוניות בהם היו אנשים, ומשם לתוך קבוצת מכוניות שחנו בסמוך, הנהג איבד שליטה כתוצאה מאירוע לב, אישה בת 30 ואישה בת 79 נהרגו במקום, שלושה אנשים נוספים, בהם תינוק בן 5 חודשים.

לאחר המעצר של הנהג, היא טען כי לפתע איבד את הכרתו, בבדיקה של המשטרה בזירת הטרגדיה לא נמצא נוכחות של אלכוהול בדם של הנהג.

לטובת הנהג העיד רופא שאמר כי מטופלו עבר שבץ מוחי, ועבר ניתוח ב-19 באוקטובר ואז עבר תקופת שיקום. האיש שוחרר ב-26 באוקטובר מבית החולים וב-30 באוקטובר הוא הגיע שוב לבדיקה. הרופא ציין כי מצבו של המטופל לאחר השיקום היה תקין, ולא היו מגבלות מיוחדות על הנהיגה, ועל הנהג להחליט בעצמו האם הוא מסוגל לנהוג ברכב.

בית המשפט גזר על הנהג מעצר בית של 24 שעות למשך 60 יום וצמיד אלקטרוני.

קייב דריסה אירוע לבבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד