א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
למרות התנגדות החרדים

הממשלה תדון בהעלאת גובה קנסות הקורונה

ביהדות התורה זועמים על כוונת הממשלה לדון בהעלאת הקנסות ללא התחשבות בעמדת הסיעה. יו"ר הסיעה פינדרוס: "אנחנו מתנגדים לקנסות החדשים. הממשלה חייבת להתחשב בעמדות השותפות הקואליציוניות"

הממשלה תדון בהעלאת גובה קנסות הקורונה
שוטרים אוכפים הנחיות הקורונה צילום: דוברות המשטרה

המאבק של המפלגות החרדיות: בעוד שעה קלה אמורה להתכנס ממשלת מישראל ולדון בתוכנית של שר הבריאות וראש הממשלה להעלות את הקנסות כנגד מפרי הוראות הקורונה, זאת למרות התנגדות גורפת של הסיעות החרדיות.

כזכור, כבר בישיבת הקבינט התנגד יו"ר ש"ס אריה דרעי בתוקף להעלאת גובה הקנסות. גם סיעת יהדות התורה הוציאה הודעה נזעמת בעקבות הכוונה להעלות את הקנסות ואף שלחה את חברי הכנסת ליצמן ופינדרוס להיפגש עם יו"ר הקואליציה מיקי זוהר ולהעביר לו את התנגדות סיעת יהדות התורה להעלאת הקנסות.

בעקבות הלחץ החרדי נראה היה כי הממשלה לא תדון בהצעה לעלות גובה הקנסות, אך אתמול הוכנס לסדר היום של ישיבת הממשלה טיוטת החוק בנושא הקנסות החדשים, מה שעורר זעם רב בקרב המפלגות החרדיות.

יו"ר סיעת יהדות התורה, ח"כ יצחק פינדרוס, הזכיר את החלטת סיעת יהדות התורה מיום שני האחרון, לפיה חברי הסיעה יתנגדו להעלאת גובה הקנסות ויצביעו נגד במליאת הכנסת ובוועדות השונות.

בנוסף, פינדרוס פנה לממשלה, בה ליהדות התורה אין נציגים מאז התפטרותו של השר ליצמן, וטען כי היא חייבת להתחשב בעמדות השותפות הקואליציוניות.

|הממשלה חייבת להתחשב בעמדות סיעות הקואליציה ולא לדון בהצעה שלא מקובלת על כל השותפות הקואליציונית. אמרנו וחזרנו, כי נתנגד להעלאת גובה הקנסות, הגבוהים ממילא. בפרט על רקע המצב הכלכלי הקשה בו נתונים אזרחי ישראל בכלל ובעלי העסקים הקורסים בפרט".

לדבריו, "הממשלה צריכה לגבש פתרונות ולא להגדיל את הקנסות". 

קנסות יצחק פינדרוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד