י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"יש פוטנציאל של מסוכנות"

בני ברק: הגנב הסדרתי נתפס; האופניים הוחזרו לבעליהם

בית משפט השלום בתל אביב האריך בסוף השבוע את מעצרו של סרגיי ברסקי, גנב האופניים הסדרתי שנתפס בבני ברק - בארבעה ימים | היום, הצליחו מתנדבי ארגון 'השומרים' לאתר את אחד מבעלי האופניים שנגנבו ולהשיב לו אותם |

בני ברק: הגנב הסדרתי נתפס; האופניים הוחזרו לבעליהם
מתנדבי הארגון עם הבעלים בתחנת המשטרה צילום: דוברות השומרים

לאחר מעצרו של גנב האופניים הסדרתי שפעל בבני ברק במהלך התקופה האחרונה, פניות רבות שהגיעו למוקד ארגון 'השומרים' בעיר הובילו להשבת חלק מזוגות האופניים שנגנבו.

אמש (מוצ"ש) פנה למוקד תושב בני ברק, אשר האופניים יקרי הערך שבבעלותו נגנבו במהלך סוף שבוע שעבר. מהתאמת נתונים שנעשתה על ידי צוות הארגון עלה, כי מדובר באופניים שנגנבו בשבוע שעבר על ידי הגנב הסדרתי שנעצר זמן קצר לאחר מכן.

אנשי המשטרה והתושב הודו למתנדבים על שיתוף הפעולה, על פעילות של המתנדבים והתפיסה המוצלחת של הגנב הסדרתי, והביעו תקווה שבתי המשפט יפעלו על מנת להסיר את המטרד מתושבי העיר.

כזכור, בלילה שבין רביעי לחמישי נעצר שוב, סרגיי ברסקי, שתמונתו הופצה ברחבי העיר אחרי שתועד עשרות פעמים גונב זוגות אופניים חשמליים, החשוד נעצר לחקירה ובסיומה הוא נכלא.

בית משפט השלום בתל אביב האריך ביון חמישי את מעצרו בארבעה ימים. השופטת ענת יהב דחתה את בקשת עורך דינו לחלופת מעצר: "מדובר במי שפעם אחר פעם שולח ידיו לרכוש הציבור לאור יום - בכך יש פוטנציאל של מסוכנות".

השומרים גנב סדרתי גניבת אופניים חשמליים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד