י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
קסם של ילדה

איוונקה טראמפ גייסה מיליוני דולרים ושברה שיא

איוונקה טראמפ הצעירה הצליחה להקסים את הקהל שנוהר לכנסי הבחירות שלה ולהשיג סכום של 35 מיליון דולרים לקמפיין של אביה ושברה על פי הדיווחים את שיא הגיוס של ברק אובמה ב-2014 | למעשה היא הצילה את כבודו של אביה, לאחר שביידן השיג סכום עתק, יותר מכפול 

איוונקה טראמפ גייסה מיליוני דולרים ושברה שיא
דונלד טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

איוונקה טראמפ גייסה 35 מיליון דולר לקמפיין של אביה ושברה שיא. ברק אובמה, הנשיא הקודם גייס באירוע אחד סכום של 700,000 דולר, איוונקה מצידה שברה את השיא במהלך אירוע בטקסס בחודש ספטמבר, כאשר היא גייסה 4.5 מיליון דולר.

האתר The Hill מדווח כי איוונקה בת ה-39, גייסה 13 מיליון דולר במהלך שלושה אירועי התרמה בקליפורניה ואחד בדטרויט במהלך השבוע האחרון של אוקטובר. מאז 25 באוקטובר, איוונקה כיכבה מאז אוגוסט ב-32 כנסי בחירות לטובת אביה, כאשר ב-11 מהם גייסה כספים רבים לטובת הקמפיין.

עד כה היא גייסה לקמפיין תרומות בסך כ-35 מיליון דולר, איוונקה הצליחה לנצח את שיא הגיוס של אובמה שעמד על 3.8 מיליון דולר, אותו קבע בשנת 2014. במהלך אירוע באוסטין בחודש ספטמבר, גייסה טראמפ 4.5 מיליון דולר.

"התורמים שלנו נרגשו לשמוע ישירות מאיוונקה טראמפ על המדיניות שקבע אביה ועל חזונו לארבע השנים הבאות", אמרה יו"ר הוועדה הלאומית הרפובליקנית, רונה מקדניאל, לתקשורת האמריקנית.

צוות הקמפיין של טראמפ נעזר באיוונקה כדי להשיג תורמים בפרברים, לאחר שהם מצאו את עצמם מתרחקים מהנשיא טראמפ בשנים שחלפו מאז הצביעו עבורו. עבודת גיוס הכספים של איוונקה היוותה עזרה גדולה לקמפיין של הנשיא המכהן, שדשדש מאחורי ג'ו ביידן הדמוקרטי שסיים את חודש ספטמבר עם תרומות בהיקף כפול משל טראמפ. 

ועדת הבחירות הפדרלית פרסמה כי קמפיין ביידן סיים את ספטמבר עם סכום של 177.3 מיליון דולר, ואילו לנשיא המכהן טראמפ היו רק 63.1 מיליון דולר.

איוונקה טראמפ דונלד טראמפ הבחירות לנשיאות ארצות הברית בחירות לנשיאות ארה"ב 2020 קמפיין בחירות קמפיין התרמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד