י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
צרפת תחת טרור

שליט האמירויות גינה את הפיגועים ושוחח עם הנשיא

למרות היותה מדינה מוסלמית, שליט האמירויות שוחח עם נשיא צרפת וגינה את הפיגועים שהתרחשו בארצו בשבוע האחרון שהחלו בעקבות קריקטורות בגנות הנשיא מוחמד שפורסמו בעיתונות ובחומר חינוכי במדינה. "הנביא מוחמד מייצג קדושה גדולה בקרב המוסלמים, אך קישור נושא זה לאלימות ופוליטיזציה אינו מקובל". כך בן זאיד 

שליט האמירויות גינה את הפיגועים ושוחח עם הנשיא
שליט האמירויות מוחמד בן זאיד צילום: מתוך טוויטר

שליט איחוד האמירויות מוחמד בן זאיד גינה את פיגועי הטרור שחוותה צרפת לאחרונה. במהלך שיחת טלפון עם נשיא צרפת עמנואל מקרון, אמר שליט איחוד האמירויות כי הוא שולח תנחומים למשפחות הקורבנות, ומאחל החלמה מהירה לפצועים.

השייח' בן זאיד הדגיש כי "מעשים כאלה סותרים את תורתם ועקרונותיהם של כל הדתות האלוקיות הקוראים לשלום, סובלנות ואהבה, כמו גם את קדושת חיי האדם".

הוא הדגיש את דחייתו המוחלטת של דברי שטנה, הפוגעים ביחסים בין אנשים וברגשותיהם של מיליוני אנשים ומשרתים את אלה עם מחשבות קיצוניות, ודוחים באופן מוחלט כל הצדקה לפשיעה, אלימות וטרור.

השייח' מוחמד ציין כי "הנביא מוחמד מייצג קדושה גדולה בקרב המוסלמים, אך קישור נושא זה לאלימות ופוליטיזציה אינו מקובל".

הוא הדגיש כי יחסי הגומלין בין אנשים צריכים להיות "תקשורת בין תרבותית וכבוד הדדי", הוא שיבח את הקשרים ההיסטוריים והתרבותיים המושרשים בין צרפת לעולם הערבי.

הוא אמר כי "איחוד האמירויות נוקטת בגישה ברורה, כמדינה מוסלמית ערבית המתקיימת יחד עם העולם בסובלנות, שיתוף פעולה ואהבת הטוב לזולת".

השיחה התקיימה לאחר מספר פיגועי טרור אותם חוותה צרפת בסוף השבוע, עם שלושה הרוגים ומספר פצועים קשה, לאחר שהמוסלמים זעמו על קריקטורות המבזות את הנביא מוחמד שפורסמו במגזין הסאטירי 'שרלו הבדו' שכבר חווה שני פיגועים בשנים האחרונות.

טרור בצרפת איחוד האמירויות עמנואל מקרון מוחמד בן זאיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד