י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
צפה את 2016

"חוזה הבחירות" הטכנולוגי: טראמפ ינצח בפער גדול

אמנם הסקרים בארה"ב נוטים באופן מובהק לטובתו של המועמד הדמוקרטי, אך יש כלי טכנולוגי אחד שהצליח לצפות את ניצחונות המועמדים מאז 2004 והוא דווקא נוטה לטובת טראמפ

"חוזה הבחירות" הטכנולוגי: טראמפ ינצח בפער גדול
דונלד טראמפ/ג'ו ביידן צילום: צילומסך

מה לא נאמר כבר על הבחירות בארה"ב? בעוד פחות מ-24 שעות יגשו מיליוני אזרחי ארה"ב להצביע למועמד שלהם לנשיאות ארה"ב. למעשה, רובם כבר הצביעו דרך הדואר ובמוקדי ההצבעה המוקדמים.

סקר הניו יורק טיימס שפורסם אתמול חזה ניצחון לביידן, כך גם שאר הסקרים מהתקופה האחרונה. על פי הסקר של הטיימס, המועמד הדמוקרטי נמצא בעמדה הטובה ביותר לפני יום הבחירות (מאז אובמה ב-2008) בפלורידה, שאם ינצח בה על פי הפרשנים, דרכו סלולה לבית הלבן, הפער מטראמפ בעיר זו הוא 4%. בפנסילבנה (עוד מדינת מפתח) ואריזונה יתרונו הוא של 6%, ובוויסקונסין הקטנה יותר מ-11%. 

"חוזה הבחירות" מאז שנת 2004 הוא 'גוגל טרנדס'. מנוע החיפוש המאבחן את נתוני הצפייה בנתונים בגוגל. מנוע זה חזה מאז שנת 2004 את ניצחון המועמדים לנשיאות ארה"ב. בבחירות הקודמות למשל, כשכל הסקרים צפו ניצחון גורף להילרי קלינטון, על פי נתוני גוגל טרנדס טראמפ הוביל בתוצאות החיפוש, והתוצאה כבר ידועה.

גם כעת מוביל דונלד טראמפ על יריבו ג'ו ביידן - ובפער גדול. לא רק שהוא מוביל בפער גדול אלא שהפער ממשיך וגדל כל העת. נציין כי הנתונים אינם אומרים כלום על נתוני ההצבעה, אך ללחוצים שביניכם, יש מעט מן הנחמה.

כזכור, לפני כשבועיים פרסמנו ב'בחדרי חרדים' את דבריו של "חוזה הבחירות" - הרב מאיר טורנהיים שהצליח לקלוע את תוצאות הבחירות לראשות הממשלה בישראל מאז מערכת הבחירות שנערכה בשנת 1996 שבה התמודדו ראש בראש על תפקיד ראש הממשלה נתניהו ושמעון פרס.

לפני כחודש וחצי, טרם חודש החגים היהודי, נפגש הרב טורנהיים עם נציג המפלגה הרפובליקנית בישראל, מר מרק צל, פגישה שארגן עבורו העיתונאי שלומי ריזל מרדיו קול חי, בפגישה סיפר לו על ממצאיו. מר צל שמח לשמוע על השיטה הייחודית של הרב טורנהיים שמתבססת על תורת ישראל והבטיח לו כי יעביר את הדברים לידיעת הנשיא טראמפ ועשרות מיליוני אמריקאים המאמינים בתנ"ך. הרב טורנהיים מצא תשע פעמים בהם נראה נצחונו של טראמפ.

 

 

דונלד טראמפ גוגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד