י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"החליטו שעליהם להתחמש"

שני צעירים מטייבה יואשמו: ניסו לחטוף נשק מחייל בטרמפיאדה

במשטרה סיימו לחקור את ניסיון חטיפת הנשק מחייל שעמד בטרמפיאדה סמוך ליישוב שער אפרים בשרון | החקירה העלתה, כי שני החשודים, צעירים תושבי טייבה, יצאו למבצע החטיפה יומיים לאחר שחברם נורה. בעקבות כך, הם החליטו לחטוף כלי נשק ולהתחמש | בכוונת הפרקליטות להגיש בקרוב נגד השניים כתב אישום 

שני צעירים מטייבה יואשמו: ניסו לחטוף נשק מחייל בטרמפיאדה
טרמפיאדה צילום: ארכיון

המשטרה סיימה את חקירת ניסיון חטיפת הנשק מחייל בטרמפיאדה בשער אפרים לפני כשבוע. בימים הקרובים בכוונת הפרקליטות להגיש כתב אישום ובקשת מעצר נגד שני צעירים, קטין ובגיר תושבי טייבה החשודים בניסיון חטיפת הנשק. יצוין, כי לאחר מאבק הצליח החייל להשתלט על החשודים שריססו אותו בגז פלפל. אזרח שהיה במקום סייע לחייל להשתלט על החשודים.

כזכור, בבוקרו של יום שני לפני כשבוע, התקבל במשטרת ישראל דיווח על ניסיון חטיפת נשק מחייל בטרמפיאדה סמוך לשער אפרים. שוטרים הגיעו במהירות למקום והבחינו בחייל ובאזרח נוסף, כשהם מעכבים שני חשודים. מבדיקה ראשונית של השוטרים התברר כי שני החשודים, בגיר וקטין, ריססו את החייל בגז פלפל וניסו לחטוף את נשקו בשעה שעמד בתחנת האוטובוס.

החייל, שלא איבד את עשתונותיו, נאבק בהם ואזרח שהיה בקרבת מקום, נחלץ לעזרתו של החייל, נאבק בחשודים ועיכב אותם במקום עד להגעת כוחות משטרה. שני החשודים נעצרו ונלקחו לחקירה בתחנת המשטרה.

בתום חקירה חקירה מאומצת ומהירה של חוקרי המשטרה, התברר כי הרקע לאירוע ניסיון חטיפת הנשק, הוא אירוע ירי יומיים קודם לכן בטייבה בו נכחו החשודים, במהלכו נורה מכר שלהם ברגלו ופונה לקבלת טיפול רפואי לבי"ח מאיר כשמצבו הוגדר קל. למחרת, החשודים ביקרו את הקורבן בביה"ח והחליטו כי עליהם להתחמש וקבעו ביניהם כי ייצאו למחרת לגנוב נשק.

מחקירת המשטרה עולה, כי בבוקר האירוע, הבגיר אסף את הקטין לביתו שבטייבה, שם החשודים החליפו לוחיות זיהוי לאופנוע שהיה ברשותם. השניים לבשו בגדים שחורים וכפפות ויצאו לדרכם. בדרך מטייבה לקלנסווה, החשודים הבחינו בחייל עומד בטרמפיאדה סמוך לשער אפרים ועצרו לידו. החשודים ירדו במהירות מהאופנוע, אחד התיז גז פלפל לעבר החייל והשני היכה בו במכות.

החייל, כך עולה, נאבק בהם על אף שרוסס זמן קצר קודם לכן בגז פלפל. בחלוף זמן קצר, הצליח אחד החשודים לחטוף ממנו את הנשק אך אזרח שהיה במקום והבחין במתרחש, לקח בכוח את הנשק מהחשוד והורה לחשודים לשכב על הרצפה, כשהוא מכוון אליהם את נשקו של החייל.

מעצרם של החשודים, צעירים בני 17 ו-19 תושבי טייבה, הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בפ"ת. אתמול (ראשון) הוגשה נגדם הצהרת תובע בדבר כוונת הפרקליטות להגיש נגדם כתב אישום ובקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם. בתוך כך, מעצרם הוארך ב-4 ימים נוספים.

חטיפת נשק חייל כתב אישום קלנסווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד