י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הנהג נהרג במקום • צפו

תיעוד דרמטי: הרכבת פוגעת ומעיפה את הרכב

תיעוד מצלמות האבטחה חושף את רגעי התאונה הקטלנית שהתרחשה הבוקר בין רכב לרכבת סמוך לקיבוץ שפיים | במשטרה חוקרים מדוע נהג הרכב שפרץ את המחסום לא המשיך בנסיעה | רכבת ישראל: הנהג פרץ בניגוד להנחיות לשטח המפגש

תיעוד דרמטי: הרכבת פוגעת ומעיפה את הרכב
רגע התנגשות הרכבת צילום: מצלמות אבטחה

נהג רכב בשנות ה-40 לחייו נהרג הבוקר (שלישי) מפגיעת רכבת, לאחר שמסיבה שאינה ברורה עלה הפסים באזור הקיבוץ שפיים. כוחות ההצלה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו של הנהג שסבל מפגיעה רב מערכתית.

בתיעוד ממצלמות האבטחה נראה הרכב פורץ את המחסום ועולה הפסים במפגש הרכבת רגע לפני שזאת מגיעה ופוגעת בו חזיתית. נהג הרכב, כאמור נהרג במקום. התאונה הובילה לעצירת תנועת הרכבות באזור למספר שעות.

מרכבת ישראל נמסר כי רכב שפרץ בניגוד להנחיות לשטח מפגש הכביש מסילה הסמוך לשפיים, לאחר הפעלת כל אמצעי האזהרה וירידת המחסום, נפגע מרכבת חולפת וכי אין נפגעים מבין נוסעי הרכבת.

חוקרי תאונות דרכים של המשטרה הגיעו לזירה ובודקים כיצד הגיע הנהג לפסי הרכבת ומדוע לא הצליח להימלט עוד בטרם היא חלפה. לוחמי כיבוי האש פעלו במקום במטרה לחלץ את גופת ההרוג.

פראמדיקית מד"א שובל גולן וחובש רפואת חירום אבי דהרי סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את הרכב הפרטי עם פגיעה קשות מאוד בסמוך למסילה. נהג הרכב, גבר בן 43 שכב כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

תאונה קטלנית רכבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד