י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
התבטאות חריפה

פקיד רשמי באיחוד האמירויות: "חמאס והרש"פ מושחתים ורוצחים"

דהראר בלחול אל פאלאסי, חבר המועצה הפדרלית של איחוד האמירויות הערביות, תקף בחריפות את ההנהגה הפלסטינית מימין ומשמאל וכינה אותם כ"בוגדים ונצלנים" | לדבריו: "קטאר היא פרה, וחמאס חולב אותה"

פקיד רשמי באיחוד האמירויות: "חמאס והרש"פ מושחתים ורוצחים"
תור לקבלת כסף קטארי בעזה צילום: Abed Rahim Khatib/ Flash90

פקיד רשמי באיחוד האמירויות בהתבטאות חריפה: "חמאס והרשות הפלשתינית מושחתים ורוצחים".

דהראר בלחול אל פאלאסי, חבר המועצה הפדרלית של איחוד האמירויות הערביות, התראיין ביום שני לערוץ- i24NEWS והביע כמה אמירות קשות בין היתר על הרשות הפלסטינית והחמאס.

"איחוד האמירויות הערביות מחויב למען הנושא, לעם הפלסטיני, אך לא למנהיגיו", אמר אל-פאלאסי. "הרשות והחמאס שניהם מושחתים, שניהם רוצחים. הם מכוונים את כעסם אלינו כי הפסקנו לתת להם כסף. אם אנחנו רוצים לתת כסף לפלסטינים, ניתן את זה לעם ולא לרשות או לחמאס".

"עבאס (אבו מאזן) הוא בוגד, הוא הגיע לכאן עם בנו, ובנו חילק כרטיסי עסקים, הוא אמר כי הוא סוכן עבור החברה הזאת ועבור החברה הזאת, האם הוא בא לעזור לפלסטינים או למכור את עצמו ואת חברותיו? אז אנחנו מודעים לכל הטריקים המלוכלכים שלהם".

"אני חושב שלאיחוד האמירויות היה כבר מספיק, גם לסעודיה הספיק, הם, הרשות והחמאס מסרבים לנהל משא ומתן לשלום עם ישראל בכל פעם והם מפסידים עוד ועוד".

כתב ה-i24NEWS שאל: "מה אתם מקבלים מעשרות מיליוני הדולרים שסיפקה קטאר לחמאס?" אל פאלאסי, אמר כי "הם מממנים טרור, זה נקרא מימון טרור. על פי החוק, אם אתה מממן את זה, אתה גם מחבל. הם מעורבים בזה כל כך עמוק שהם לא יכולים לצאת מזה יותר. זו פרה וחמאס חולב אותה".

איחוד האמירויות חמאס הרשות הפלסטינית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד