כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מנמיך ציפיות

העו"ד שניצח את המאבק של בוש לנשיאות קובע: "טראמפ לא יוכל לדרוש ספירה חוזרת"

המאבק על כס הנשיאות בארה"ב כבר נראה כמעט מוכרע, אך הנשיא טראמפ דורש ספירה מחודשת בחלק מהמדינות וטוען לזיופים | מנגד, עוה"ד שהביא את ג'ורג' בוש לנשיאות בתום מאבק משפטי מייגע, מוציא את הרוח מהמפרשים וקובע כי בית המשפט לא יקבל את טענותיו של טראמפ

העו"ד שניצח את המאבק של בוש לנשיאות קובע: "טראמפ לא יוכל לדרוש ספירה חוזרת"
טראמפ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הבחירות לנשיאות ארה"ב - ‏מתקרבים להכרעה באריזונה: לאחר ספירת 86% מהקולות -ביידן שומר על יתרון קל של 50.5% לעומת 48.1% לטראמפ. וההפרש כעת עומד על 68,390 קולות.

מחוץ לקלפיות במדינה עומדים מאות מתומכי טראמפ הקוראים לעצור את הספירה בשל טענות לזיוף הקולות שנשלחו בדואר.

בתוך כך, בעקבות דבריו של הנשיא טראמפ על זיוף התוצאות והקריאה לספירה מחודשת בחלק מהמדינות, שגריר ארה"ב בישראל לשעבר דן שפירו, אמר בראיון לגלי צה"ל כי הוא "לא חושב שטענות טראמפ על זיופים יתקבלו". נציין כי שפירו היה פעיל מאוד במטה של ביידן.

‏עו"ד בארי ריצ'רדס, שניצח את המאבק המשפטי של בוש בבחירות 2000, טען בגלי צה"ל כי רק המדינה היא זו שקובעת, לדבריו "טראמפ לא יכול לדרוש ספירה מחודשת. ניתן לעשות זאת רק כשהחוק במדינה שמעורבת קובע שאפשר לספור מחדש".

"כולם, כולל ההנהגה הרפובליקנית, מסכימים כי אין הוכחה להונאה. אי אפשר פשוט ללכת לביהמ"ש העליון. על ביהמ"ש העליון לסקור את המקרה, ואני לא חושב שהם יעשו זאת על סמך הבסיס שיש כרגע".

 

דונלד טראמפ בחירות בארה"ב זיופים בבחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד