י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
נמצא מוטל וחבול

בני ברק: בחור ישיבה נפל מבניין - מצבו קשה

כוחות ההצלה הוזעקו לרחוב בית שמאי בבני ברק בעקבות צעיר, תלמיד ישיבה, שנפל מגובה של כשלוש קומות ונמצא מוטל ברחוב | הוא פונה כשהוא מורדם ומונשם  לבית החולים שיבא בתל השומר - במצב קשה

בני ברק: בחור ישיבה נפל מבניין - מצבו קשה
זירת האירוע בבני ברק צילום: דוברות איחוד הצלה

בחור ישיבה כבן 20 נפצע היום באורח קשה לאחר שככל הנראה נפל מקומה שלישית ברחוב בית שמאי בבני ברק. מארגון איחוד הצלה נמסר כי צוותי הרפואה של הארגון העניקו סיוע ראשוני לצעיר שנמצא מוטל וחבול. ניידת טיפול נמרץ של מד"א פינתה את הצעיר עם עם חבלה רב מערכתית במצב קשה, כשהוא מורדם ומונשם לבית החולים שיבא.

"בסיוע חובשים נוספים וצוות אמבולנס של איחוד הצלה הענקנו לו סיוע ראשוני בזירת האירוע", סיפר מוישי שיפר באיחוד הצלה, "לאחר מכן הוא פונה לחדר הטראומה במרכז הרפואי שיבא שבתל השומר".

חובש רפואת חירום על בימבולנס של מד"א אהרון פישר הוסיף: "הגבר שכב בסמוך לבניין המגורים כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלה רב מערכתית קשה. מיד התחלנו להעניק לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל קיבועים וחבישות, העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה, מורדם ומונשם."

מוקדם יותר היום התרחש אירוע נוסף בעיר בני ברק, בו נפצע באורח בינוני פועל כבן 27. אמבולנס של איחוד הצלה פינה אותו לבית החולים.

דודי בלוך חובש בכיר באיחוד הצלה מסר: "מדובר בפועל שנפל מגג מוסך. בסיוע חובשים נוספים הענקנו לו סיוע ראשוני בזירת האירוע. לאחר מכן הוא פונה באמבולנס של איחוד הצלה לחדר הטראומה במרכז הרפואי שיבא שבתל השומר".

נפילה מגובה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד