י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בבית החולים הדסה

שלב הניסוי: קיבל את החיסון ורץ 8 קילומטרים

בבית החולים 'הדסה' ממשיכים את שלב הניסוי בבני אדם בחיסון המיוצר במכון הביולוגי נגד הקורונה. אפי, אחד הנסיינים, מספר כי הוא "מרגיש מצוין ואפילו רץ היום 8 קילומטרים"

שלב הניסוי: קיבל את החיסון ורץ 8 קילומטרים
חיסון צילום: David Cohen/Flash90

רץ למרחקים ארוכים: במרכז למחקרים קליניים בהדסה ממשיכים את שלב הניסוי בבני אדם שהחל עם חיסונם של הנסיינים הראשונים בחיסון נגד הקורונה המיוצר בידי המכון הביולוגי. ב'הדסה' עוקבים מידי יום אחר המדדים של 3 משתתפי הניסוי שקיבלו השבוע לראשונה את החיסון בהדסה עין כרם, ושם נערכים להרחבת הניסוי על נסיינים נוספים.

עד כה, המשתתפים אשר משתפים את הרגשתם באפליקציה ייעודית, מספרים כי חשים בטוב ואינם מציגים תגובות חריגות מאז קבלת החיסון. במרכז הרפואי הדסה נערכים למתן החיסון למשתתפים נוספים בשבוע הבא, וארבע משתתפות חדשות זומנו ליום ראשון לאחר שנמצאו מתאימות בבדיקות רפואיות.

ב'הדסה' פרסמו שיחה יומית בין חנה דרורי, ראש צוות המרכז למחקר קליני בהדסה עם אפי בן ה-26 מירושלים, אשר קיבל את החיסון ביום שני בבוקר, שמספר כי הוא מרגיש מצוין. ״אני מרגיש מצוין, הכול ממש רגיל״, מדגיש אפי. ״אתמול בערב אפילו יצאתי לריצה של 8 קילומטרים״.

הניסוי מופעל גם בבית החולים 'שיבא', והוא צפוי להתרחב בשבוע הקרוב. אך למרות העובדה שבעולם ישנם חיסונים שנראה כי הם הגיעו לשלב מתקדם יותר, במכון הביולוגי אמרו השבוע כי "התחושות שלנו מצוינות". 

 

בית החולים הדסה חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד