י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בעלי חיים חולצו

מודיעין עילית: דירת מגורים עלתה בלהבות

שריפה שפרצה בדירה בעיר מודיעין עילית גרמה לנזק רב | בתום שעה ארוכה של ניסיונות כיבוי וחילוץ בעלי חיים שהיו במקום, הושגה שליטה על הבעירה

מודיעין עילית: דירת מגורים עלתה בלהבות
כבאי בשריפה צילום: כב"ה ירושלים

לוחמי האש הצליחו להשתלט הבוקר (שישי) על שריפה שפרצה בדירת מגורים ברחוב הריטב"א במודיעין עילית. כוחות הכיבוי פעלו במקום במשך שעה ארוכה במטרה לוודא כי אין לכודים בתוך הדירה הבוערת. בחדרי שמיים לא נמסר על נפגעים כתוצאה מהדליקה. הכבאים הצליחו לחלץ מתוך הדירה הבוערת כמה בעלי חיים שהיו במקום.

מכבאות והצלה נמסר כי התקבלה הודעה במוקד 102 של מחוז יו"ש על שריפת דירה בעיר במודיעין עלית. מחקירה ראשונית עולה כי השריפה פרצה בסביבת אחד המזגנים בדירה, אך טרם נקבע סופית מה מקור הדליקה.

"התקבל דיווח על שריפת דירה ברחוב ריטב"א במודיעין עלית", מסר להב משנה ליאור אלקריף סגן מפקד המשמרת, "כשהגענו למקום זיהינו בעירה ועשן היוצא מהחלונות. לוחמי האש נכנסו אל הבית לכיבוי השריפה וסריקה לאיתור וחילוץ לכודים".

לדבריו, "מהדירה חולצו מספר בעלי חיים, וככל הנראה מוקד הבעירה היה סביב מזגן באחד החדרים. לשאר דיירי הבניין לא נשקפת סכנה."

בעקבות השריפה, בענף ההסברה של כבאות והצלה לישראל שבים ומזכירים כי התקנת גלאי עשן יכולה להציל חיים ולמזער את גודל השריפה על ידי גילוי מקדים.

שריפה כבאות והצלה מודיעין עילית בעלי חיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד