י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
טרגדיה קשה

מחשובי התלמידי חכמים: רבי יהודה בכר זצ"ל נפטר מקורונה

האברך החשוב הרב הגאון רבי יהודה בכר זצ"ל מבני ברק נפטר לאחר שנדבק בקורונה בערב יום כיפור האחרון. רבים נשאו תפילות לרפואת רבי יהודה בן פורטונה אך לפנות בוקר נפטר לבית עולמו כשהוא מותיר אחריו משפחה גדולה 

מחשובי התלמידי חכמים: רבי יהודה בכר זצ"ל נפטר מקורונה
רבי יהודה בכר זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: בבית החולים 'שערי צדק' בירושלים הלך לעולמו הרב הגאון רבי יהודה בכר זצ"ל מבני ברק לאחר שנדבק בנגיף הקורונה ומצבו הלך והדרדר עד שהשיב את נשמתו לבוראה והוא בן 59 בלבד. 

הרב בכר זצ"ל היה תלמיד חכם מובהק, שעמל בתורה כל ימיו מתוך הסתפקות במועט, שמסר נפשו על דקדוק ההלכה והמצוות והיה דמות מופת לכל סובביו. 

אחיינו איש התקשורת דוד חכם כתב הבוקר "היית אדם כל כך אהוב. כולך היית תורה ומעשים טובים. הארת פנים לכל אדם באשר הוא, והקמת משפחה מפוארת. לפני כמעט חודשיים חגגנו ביחד את הבר מצווה של הבן שלי, ישבת לידי בשולחן כל הערב והיית כל כך זהיר ממגע עם אנשים בגלל הקורונה. ביום כיפור עוד צמת כי לא הרגשת כלום,. אבל יממה לאחר מכן הרגשת לא טוב והלכת לעשות בדיקת קורונה, ומאז הכל הידרדר איתך".

"הלב מסרב להאמין שהלכת מאיתנו הבוקר. אם היו לי עוד מילים עכשיו לומר הייתי אומר עליך, אבל אני לא מצליח להוציא אותם מפי כי אני לא מעכל את הבשורה הקשה והמרה הזו".

זכה והותיר אחריו דור ישרים מבורך, בנים ובנות שחלקם טרם זכה להשיא. 

מסע הלוויה יצא הבוקר (שישי, ערב שבת קודש פרשת וירא) מביתו ברחוב רבי יוסי3 בבני ברק לבית החיים ויז'ניץ שם נטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד