ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
תיעוד דרמטי

דרום הר חברון: מחבל ניסה לדקור חיילים ונורה

פיגוע דקירה סוכל הבוקר בדרום הר-חברון |מחבל חמוש בסכין התקרב אל החיילים המוצבים במקום, אשר פתחו באש ונטרלו את המפגע | המחבל נפצע בינוני והועבר לידי כוחות הביטחון 

דרום הר חברון: מחבל ניסה לדקור חיילים ונורה
זירת האירוע צילום: רשתות ערביות

לוחמי צה"ל המוצבים בדרום הר חברון סיכלו הבוקר (ראשון) פיגוע דקירה. האירוע התרחש סמוך לשעה 8:00 בוקר אז הגיע מחבל כשהוא חמוש בסכין אל קרבת חיילים סמוך לאל פוואר בדרום הר חברון. הלוחמים פתחו באש נטרלו את המחבל שנפצע באורח בינוני. הוא נעצר והועבר לידי כוחות הביטחון.

דובר צה"ל אישר את הפרטים ומסר כי לא היו נפגעים באירוע. "התקבל דיווח על ניסיון פיגוע דקירה סמוך למחנה הפליטים 'אל פוואר' שבמרחב החטיבה המרחבית 'יהודה'", נמסר בהודעת הצבא, "המחבל נוטרל ואין נפגעים לכוחותינו". בצה"ל הוסיפו כי הפרטים בבדיקה.

מתחקיר ראשוני של הצבא עולה כי מחבל הגיע ברכב לאזור שבו מוצבים החיילים, יצא מהרכב והתקדם לעבר לוחמי צה"ל עם סכין שלופה בניסיון לדקור את החיילים שעסקו בפעילות תגבור צירים.

הלוחמים קראו לעבר המחבל שיעצור וביצעו נוהל מעצר חשוד. לאחר שלא נשמע לקריאותיהם ירו לעברו על מנת לנטרלו. אין נפגעים לכוחותינו. המחבל פונה לבית חולים לקבלת טיפול רפואי.

בתוך כך, במערכת הביטחון חוששים מגל אירועי טרור ובודקים האם מדובר במפגע בודד או במחבל שנשלח על ידי אחד מארגוני הטרור. נזכיר, כי ביום רביעי האחרון לוחמי צה"ל הצליחו לסכל פיגוע ירי בצומת החטיבה המרחבית שומרון הסמוכה לשכם. מפרטי האירוע עלה כי המחבל הגיע לצומת החטיבה שלף כלי נשק ופתח באש לעבר החיילים. החיילים פעלו במהירות והשיבו בירי. המחבל חוסל.

ניסיון פיגוע דרום הר חברון חיילי צה''ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד