י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
פתח בקריירה מוזיקלית?

ביצוע מושלם: לקח הקלטה והלביש עליה ליווי מוסיקלי

בתוכנית חידודון של עמי מימון הצליח המגיש להפתיע את צבי עמאר, הבעלים של תחנת רדיו קול ברמה, כאשר לקח הקלטה שלו בה הוא שר את השיר האהוב עליו, והלביש עליה ליווי מוסיקלי מושלם • האזינו לשיר ולראיון המלא

ביצוע מושלם: לקח הקלטה והלביש עליה ליווי מוסיקלי
אולפן צילום: pixabay

צבי עמאר - הבעלים של תחנת הרדיו 'קול ברמה', עלה לשידור היום (ראשון) אצל עמי מימון בתכנית חידודון לדבר על הפיוט האהוב עליו - "הבט סבל". בהפתעה גמורה, הצליח עמי מימון לרגש את צבי בשידור חי.

זה התחיל לפני כמה ימים, כשהנגיד צבי עמאר - שלח לעמי מימון הקלטה בווצאפ, בה הוא נשמע שר את הפיוט "הבט סבל".

עמי מימון, שהתרגש מהשירה המיוחדת, שלח את הקובץ למוזיקאי והמעבד דוד ביתאן, שלקח את קובץ הקול, הלביש עליו ליווי מוסיקאלי, והביא לתוצאה סופית את הפיוט "הבט סבל" בביצועו של הנגיד החשוב, ר׳ צבי עמאר.

"השיר שעוסק בסיפור חייו של שמשון הגיבור נחשב אצלנו כהמנון משפחתי" פתח צבי את הריאיון.

"מרן הרב עובדיה זצ״ל מאד אהב את הפיוט הזה וגם יבדלחט"א מרן ראש הישיבה הרב מאזוז, מאד מחובר אליו. היות והפיוט עוסק בתחנונים ובכי, שאלתי את הרב האם אני יכול לשיר אותו עם משפחתי בשבת, היות וזה היום היחיד שאנחנו מתאחדים יחד ויכולים ליהנות מהשירה המשפחתית שלנו, הרב אמר לי שאם הפיוט גורם לנו לתענוג, אז אנחנו יכולים להמשיך ולשיר אותו יחד בשבתות״ סיפר צבי עמאר למאזינים.

על ההפתעה בשידור חי שהכין עבורו עמי מימון יחד עם המוסיקאי דוד ביתאן, הודה צבי עמאר לעמי על המחווה המרגשת ובירך אותו בהצלחה בכל מעשה ידיו.

 

מוזיקה רדיו קול ברמה עמי מימון צבי עמר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד