כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
ברוך דיין האמת

מחשובי חסידי ערלוי: רבי משה דוד גליק ז"ל

בגיל 86 ולאחר שנחלש בחודשים האחרונים, הלך לעולמו הרב החסיד רבי משה דוד גליק ז"ל, חסיד ערלוי שהיה מקושר בלב ונפש לאדמו"ר בעל ה'אמרי סופר' | כל חייו היו חטיבה אחת של קביעת עיתים לתורה

מחשובי חסידי ערלוי: רבי משה דוד גליק ז"ל
רבי משה דוד גליק ז"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: בבית החולים 'מעייני הישועה' בבני ברק הלך לעולמו בשם טוב הרב החסיד רבי משה דוד גליק ז"ל, מחשובי חסידי ערלוי המתגורר ברחוב בית הלל בבני ברק והוא בן 86 בפטירתו. 

המנוח ז"ל, נולד בהונגריה בי' אדר תרצ"ד לאביו החסיד רבי ברוך גליק ז"ל ולאמו מרת דבורה ע"ה. בבחרותו היה תלמיד ישיבת ערלוי ונקשר בלב ונפש לאדמו"ר בעל ה'אמרי סופר' מערלוי זצ"ל, עמו היה מתייעץ בכל דבר ועניין. 

לפרנסתו עבד המנוח במשך שנים בסניף הדואר ברמת גן ואת כל חייו הקדיש ללימוד תורה, בקביעת שיעורים בסדר יום קבוע ומדוקדק. 

היה חסיד נאמן לבית ערלוי והיה מכתת את רגליו במשך שנים לגייס כספים עבור תלמוד תורה ערלוי בבני ברק. בפורים לא היה בביתו והיה מגייס כספים לטובת התלמוד תורה. הוא היה מגיע לסעודת פורים, נוטל את ידיו מתחיל ללמוד הלכות פסח ומיד היה ממשיך לאסוף כסף לחיידר. 

זכה והותיר אחריו דור ישרים מבורך: בניו הוא הרב יהושע גליק מחשובי חסידי דאראג ומנהל רוחני של תלמוד תורה בקרית הבעל שם טוב בפתח תקווה, הרב חיים מחשובי חסידי סערט ויז'ניץ, והרב אהרן ישעיהו מחשובי חסידי ערלוי.

חתניו: הגאון רבי יחזקאל מנדל - מגיד שיעור בישיבת ערלוי, הרב שלמה קוסטליץ חבר מועצת עיריית בני ברק, הרב שמואל דוד אוסטרליץ גבאי האדמו"ר מדאראג והרב אברהם חיים ויזל מחשובי חסידי דושינסקיא.

מסע הלוויה היום בשעה 14:00 בצהריים מביתו ברחוב בית הלל 5 בבני ברק, לבית החיים סגולה בפתח תקווה שם ייטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

חסידות ערלוי משה דוד גליק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד