י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בני שנה, שנתיים ושלוש

כתב אישום נגד האב שהתבצר עם ילדיו: "איים להצית אותם"

כתב אישום שהוגש הבוקר נגד אב, תושב העיר אשקלון, חושף פרטים חדשים אודות האירוע החמור שהתרחש במוצאי שבת, בו התבצר הנאשם בביתו יחד ילדיו והשתמש בהם כבני ארובה | על פי כתב האישום, האב אמר לשוטרים שהגיעו למקום כי בכוונתו להצית את הבית יחד עם הילדים

כתב אישום נגד האב שהתבצר עם ילדיו: "איים להצית אותם"
שוטרים. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

המשטרה הגישה היום (שלישי) לבית משפט השלום כתב אישום נגד תושב אשקלון, החשוד שהתבצר במוצאי שבת בדירה יחד עם שלושת ילדיו הקטנים ואיים להצית אותם ולפגוע בהם כפי שעולה מכתב האישום, בתאריך 7/11 בשעות הערב, התקבל דיווח במוקד משטרת ישראל  אודות גבר שמתבצר בדירתו יחד עם שלושת ילדיו הקטנים בני שנה, שנתיים ושלוש ומאיים לפגוע בהם.

שוטרי משטרת אשקלון הוקפצו למקום והחלו בתחקור במקביל להידברות עם החשוד, אשר סירב לפתוח לשוטרים את הדלת והמשיך לאיים על הילדים כי יפגע בהם. בשלב מסוים, הורה מפקד משטרת אשקלון לשוטריו לפרוץ לדירה ולהיכנס באופן מידי לדירה. לאחר הכניסה המהירה, הצליחו השוטרים לנטרל את הסכנה לילדים ולעצור את האב החשוד.

הילדים לא נפגעו והועברו למשפחתם הקרובה. החשוד, תושב אשקלון, בשנות ה-30 לחייו, הועבר לחקירה במשטרת אשקלון. במהלך החקירה אספו החוקרים ראיות כנגד החשוד בגין העבירות המיוחסות לו ובמקביל פעלו למעורבות מידית של גורמי הרווחה להמשך הטיפול במשפחה.

כאמור, היום הוגש נגד החשוד כתב אישום בגין איומים, תקיפה הגורמת חבלה של ממש, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו והחזקת סם לצריכה עצמית. על פי כתב האישום שהוגש לבית משפט השלום באשקלון על ידי המשטרה, תקף החשוד את אשתו וגרם לה לחבלות, הוציא אותה מהבית ונשאר עם שלושת הילדים הקטנים בתוכו.

עוד עולה מכתב האישום, כי שוטרי משטרת אשקלון הגיעו למקום וביקשו מהחשוד לפתוח את הדלת, אך זה סירב ואמר לשוטרים כי יצית את הילדים ואת עצמו ושהוא מחזיק בידיו סכין. שוטרים פרצו לבית, עצרו את החשוד ושחררו את הילדים ללא פגע. בנוסף, ברשותו של החשוד נתפסו סמים לשימוש עצמי.

"משטרת ישראל תמשיך לפעול באופן נחוש ובלתי מתפשר למען ביטחון הציבור", נמסר מהמשטרה.

כתב אישום איומים הצתה התבצרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד