י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מדהים: כך תראה השכונה בבית שמש בעוד מספר שנים

חברת נתיב פיתוח מוכרת בתחום הנדל"ן כיזמית ענק החושבת לרחוק • פרויקט ייחודי ברמת בית שמש ד' עשוי לשנות את פני העיר ולאכלס אלפי דירות יוקרה ברמה שטרם נראתה בבית שמש • צפו בהדמייה המרתקת של המיזם האדיר

מדהים: כך תראה השכונה בבית שמש בעוד מספר שנים
הדמיה של הפרוייקט צילום: צילום מסך מתוך האתר

כבר שנים שהעיר בית שמש נחשבת לאחת מהערים הפופולריות ביותר עבור המגזר החרדי עם תנופת נדל''ן שלא ידע כמותה שנים רבות, השואבת זוגות צעירים רבים הפוקדים את העיר וקובעים שם את מקום מושבם. 

בסיור בשטח ניתן לראות יזמי נדל"ן רבים שבחרו להשקיע את מיטב מרצם וכספם על מיזמי ענק המאוכלסים בעשרות אלפי משפחות חרדיות.

אחת מהחברות הבולטות בתחום הזה, היא ענקית הנדל''ן ''נתיב פיתוח". נתיב נחשבת למובילת הפיתוח העצום של בית שמש בכלל ורמת בית שמש בפרט, ולחברה ניסיון עשיר בענף הנדל''ן עם מעל 30 שנות וותק, כאשר היא אחראית לפרויקטים יוקרתיים בכל רחבי הארץ, מקריית אתא ונוף הגליל בצפון  ועד אילת הדרומית.

פרויקט הדגל של החברה בשנים האחרונות, נמצא  ברמת בית שמש ד', המוגדרת כשכונת העתיד של העיר עם כ 10,000 יח"ד הנבנים ממש בימים אלה.

הפרויקט כולל ארבעה מתחמי דיור יוקרתיים שנמצאים כיום בשלבי בנייה מתקדמים וחלקם אף יאוכלסו ממש בקרוב.  המתחמים תוכננו על ידי טובי האדריכלים ומיטב המוחות, עם העיצוב וחומרי הגלם האיכותיים יותר ורמת גימור מושלמת.  במקום נבנים גם מעל ל 5000 מ"ר שטחי מסחר הממוקמים על השדרה המרכזית של השכונה ויהוו אבן שואבת לסוחרים שיפעילו במקום את כל צרכי השכונה, מקופ"ח, בנקים ועד לחנויות קמעונאיות שוטפות.

על פי דעתם של מומחי נדל''ן רבים, המיקום האסטרטגי של הפרויקטים בשילוב ההשקעה המרובה, צפויים להביא באופן מיידי לשגשוג ופריחה של השכונה כאשר יש בה את כל התנאים המובילים להתפתחות חיי קהילה צעירה ותוססת.

במתחמים מתוכננים להיבנות בתי הכנסת, גינות ציבוריות, פארקים מרווחים עם נופים מרהיבים, מוסדות חינוך וגני שעשועים. כמו כן השכונה ממוקמת במרחק קצר ממרכזי התעסוקה של העיר, דבר הכרחי לשכונה צעירה ומתפתחת.

כפי שצוין, הפרויקטים הנבנים בימים אלו ע"י 'נתיב פיתוח"  מחולקים בארבעה מתחמים שונים בשכונה. נתיב בשדרה, צמרות נתיב, פסגת מתיב ונתיב ברמה. כשלכל אחד מהפרויקטים ישנו קסם וייחודיות משלו.

מאחורי חברת נתיב עומדים אלפי משפחות ולקוחות מאושרים שרכשו דירות בפרויקטים שנבנו ברחבי הארץ במהלך השנים ונהנו ממקצוענות, עמידה בזמנים ושקיפות מלאה, מה שיוצר אמון מלא בכל תהליך הרכישה.

אז אם גם רוצים להיות חלק מההצלחה של בית שמש וליהנות מחוויית מגורים ברמה אחרת, זו הכתובת עבורכם>>>

בית שמש נתיב נדלן בניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד