ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
בעקבות הפרסום של דרוקר

בנט תוקף את נתניהו: "בוחר להתיז עלי רעל"

אחרי שבליכוד קפצו על הפרסום של דרוקר בדבר מעורבותו בעבר של נפתלי בנט בהקמת כלי תקשורת עצמאי ותקפו אותו על נטייתו לשמאל, בנט עצמו מגיב ותוקף את ראש הממשלה

בנט תוקף את נתניהו: "בוחר להתיז עלי רעל"
נתניהו ובנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אחרי שבליכוד תקפו את ח"כ נפתלי בנט בעקבות הפרסום של העיתונאי רביב דרוקר כי לאחר שסיים את תפקידו בלשכת ראש הממשלה נתניהו תכנן בנט להקים גוף תקשורת עצמאי עם עיתונאים משמאל, בנט משיב במתקפה משלו על ראש הממשלה שלדבריו מתעסק בהכל, מלבד המשבר הבריאותי והכלכלי.

אמש חשף דרוקר וסיפר: "הייתה לנו קבוצת משקיעים וקבוצת עיתונאים, בעיתונאים היו עופר שלח וברוכי קרא, ובמשקיעים, המשקיע שהיה מאחורה והיה בתוך העניין והסכים להשקיע כסף זה היה משקיע בשם נפתלי בנט, הוא היה אז אחרי שהוא פרשת מלשכת נתניהו והוא נורא האמין בעיתונות עצמאית ודברים כאלו, והוא היה אמור להשקיע בחבורת העיתונאים השמאלנית שרצתה לעצמה איזה מיזם תקשורת אינטרנטי משלה."

דרוקר חשף: בנט יזם הקמת גוף תקשורת עם עיתונאי השמאל

כבר בשעות הבוקר מסרו ל'בחדרי חרדים' מקורבים לבנט כי: "בנט אינו מכיר את האירוע". רק לאחר שראש הממשלה עצמו הצטרף למהדהדים של חשיפת דרוקר, בחר בנט להגיב בפוסט ארוך בו תקף את נתניהו על התעסקותו בהתזת רעל כלפיו, במקום להתמודד עם נגיף הקורונה.

"נתניהו, העם סובל. במה אתה מתעסק?" פתח בנט במתקפה על נתניהו, "לפני 45 דקות ראש ממשלת ישראל נתניהו, טרח לכתוב פוסט רעיל ושקרי נגדי בחשבון הפייסבוק הרשמי שלו. תחשבו על זה. במה משקיע נתניהו את זמנו ואת האנרגיה שלו. אזרחי ישראל מצויים מלחמה נוראה של הקורונה. רבבות עסקים כבר פשטו את הרגל, 2600 ישראלים מתו מהמחלה, מכוני הכושר קורסים, מסעדות מתרסקות, מיליון מובטלים, משפחות נהרסות, ילדים מתפוגגים מול מסכים ואנחנו מאבדים דור, הסגר השני עוד לא נגמר וכבר נכנסים לסגר שלישי, והממשלה לא מתפקדת. ומה בוחר נתניהו לעשות? להתיז עליי רעל".

"למה? כי אנחנו מציגים חלופה. אלטרנטיבה. מקצוענות במקום פוליטיקה. אחדות במקום שנאה. חבריי, נתניהו בעל זכויות על עשייתו רבת השנים. אבל אנחנו לא נאפשר לו להפיץ רעל לכל עבר. בכל פעם שנתניהו יפיץ שקרים ורעל, נחשוף זאת. הגיע הזמן להנהגה חדשה. רק ביחד ננצח!" סיים בנט.

 

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפתלי בנט רביב דרוקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד