י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
קידום המסילה המזרחית

שרת התחבורה החליטה: תוקם תחנת רכבת בסמוך למירון

בפגישה שהתקיימה עם ראש המועצה האזורית מרום הגליל הכריזה שרת התחבורה רגב על הקמת תחנה חדשה ואמרה: הקמת תחנת רכבת מירון-מרום הגליל תביא בשורה לכל תושבי הצפון ותפתח בפניהם יותר אפשרויות תעסוקה, מגורים, השכלה ופנאי

שרת התחבורה החליטה: תוקם תחנת רכבת בסמוך למירון
רכבת ישראל צילום: Cloudview שבתאי טל

בשורה טובה לתושבי הצפון. שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מירי רגב, החליטה על הקמת תחנת רכבת חדשה מירון -מרום הגליל, שתשרת את תושבי הגליל ומיליוני המבקרים הפוקדים את ציון הרשב"י במירון מדי שנה. זאת, במסגרת חזונה של השרה רגב להקמת המסילה המזרחית שתחבר בין אילת בדרום לקריית שמונה בצפון.

השרה רגב הודיעה על החלטתה להקים תחנת רכבת מירון - מרום הגליל, בפגישה שהתקיימה עם ראש המועצה האזורית מרום הגליל, עמית סופר. זאת, במסגרת התכנית להארכת קו הרכבת מכרמיאל לקריית שמונה, המקודמת בימים אלה על ידי משרד התחבורה.

רגב אמרה עם ההודעה על ההחלטה "אחד היעדים המרכזיים שלי כשרת התחבורה הוא חיבור כל חלקי המדינה וקירוב בין הפריפריה למרכז. הקמת תחנת הרכבת מירון-מרום הגליל תביא בשורה למיליוני הפוקדים את ציון הרשב"י וכמובן לתושבי הצפון כחלק מציר הרכבת המזרחית מכרמיאל לקריית שמונה אשר תפתח בפניהם יותר אפשרויות תעסוקה, מגורים, השכלה ופנאי".

קו הרכבת מכרמיאל לקריית שמונה מקודם כיום באמצעות חברת נתיבי ישראל. הקו, באורך של 55 קילומטרים, כולל מנהרות באורך כולל של כ-20 קילומטרים. הקו יכלול 4 הקמת תחנות רכבת נוספות, באזור התעשייה כרמיאל, במרום הגליל, בחצור הגלילית ובקרית שמונה.

תחנת מירון-מרום הגליל תהיה תחנה עילית ותקושר באמצעות שבילי אופניים ואמצעי תחבורה משלימים, שיאפשרו הגעה נוחה ומהירה ליישובי מרום הגליל והסביבה ולציון הרשב"י שבמירון.

 

 

מירי רגב משרד התחבורה תחנת רכבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד